Wave Digital ימשיכו לנהל את תקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין - התקציב השנתי יעמוד על 2.4 מיליון ₪

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/12/2013

Wave Digital ימשיכו לנהל את תקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין 
 
בניגוד להכרזות על העברת תקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין ליהושע TBWA, התקציב ימשיך להיות מנוהל בחברת Wave Digital . תקציב הדיגיטל לשנה הקרובה יעמוד על 2.4 מיליון ש"ח
תקציב הדיגיטל של חברת אופטיקה הלפרין, לא יעבור לניהולו של משרד הפרסום יהושע TBWA.
 
לפני כחודש  פורסם בכלי התקשורת  כי חברת הלפרין בחרה ביהושע לנהל את תקציב הדיגיטל  לאחר שהתקציב הועבר מחברת Wave Digital, שניהלה את התקציב של החברה בשנה האחרונה. בפועל, זו השנה השנייה שחברת Wave Digital ממשיכה לנהל את תקציבי המדיה של הלפרין. התקציב השנתי יעמוד על 2.4 מיליון ₪ ובמסגרתו תקבל הלפרין שירות מקיף הכולל את ניהול האתר, הוצאת ניוזלטרים, קידום בפייסבוק, קידום אורגני, קידום באמצעות היוטיוב והאינסטגרם. 
 
סמנכ"ל השיווק של אופטיקה הלפרין, רועי חביב, מספר ששנת הפעילות החולפת 2013 הינה ציון דרך משמעותי וחיובי בכל הזירות הדיגיטליות עבור לקוחות אופטיקה הלפרין.
 
החיבור ההדוק עם Wave Digital תרם רבות בקידום השיח הדיגיטלי עם קהל לקוחותיה הגדול וכיאה לרשת המובילה בתחומה גם התמקמנו בפסגת כל הפלטפורמות הדיגיטליות.
 
חברת Wave Digital מתמחה בשיווק, פרסום, קידום ומכירה  האינטרנט החל משנת 2009. החברה מתמחה בארבעה תחומים מרכזיים: שיווק ופרסום באינטרנט, קריאייטיב וכתיבה שיווקית, סטודיו לעיצוב ומחלקת פיתוח שמטרתה למצוא פתרונות ייחודיים לכל לקוח בהתאמה אישית.
 
לחברה  למעלה מ- 100 לקוחות, ביניהם קבוצת אלקטרה ,דקור מטבחים ,יולי סוכנות דוגמנות ,מגה ספורט , אורגל ברזים ,מכון מגיד, ארזים בנייה ,פלג אדרכלים ועוד.

x