רשת טיב טעם מוזילה למעלה מ- 1,895 מוצרים >> בהשקעה של כ- 1.2 מיליון ₪

 

 
עדי כהן.צילום: אסף לבעדי כהן.צילום: אסף לב
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/09/2014

רשת המרכולים טיב טעם הוזילה משמעותית בימים אלה למעלה מ- 1,895 מוצרים בסניפיה וזאת כדי לאפשר לכלל הציבור ליהנות מחוויית טיב טעם שהוא מכיר ואוהב – איכות ללא תחרות, שירות אישי, מגוון ייחודי של מוצרים מכל העולם, חוויה קולינרית ושעות פתיחה מסביב לשעון, והכל במחירי דיסקאונט.

מדובר בהוזלה קבועה, ללא מבצע או התניה, מכל הסוגים ובכל המחלקות. חברי מועדון לקוחות טיב טעם נהנים אף יותר וזכאים עד ל- 10% הנחה מסכום הקניה במעמד הקניה ושלל הטבות נוספות, ובכך הופך הסל בטיב טעם לאטרקטיבי אל מול השוק.

תוצאות המהלך מקבלות ביטוי כבר בתוצאות הסקר האחרון של סיירת המועצה לצרכנות, בה סניפי הרשת לשליש הזול של הסניפים הנסקרים! https://www.consumers.org.il/item/semel110914

המהלך ילווה בקמפיין פרסומי הכולל מסע פרסום דיגיטלי רחב, בו נעשה לראשונה בישראל שימוש בדרון (מסוק זעיר נשלט מרחוק) בקמפיין פרסומי. לצורך כך, עוברי אורח יכולים להזמין מוצרים במסך מגע ענקי ואינטראקטיבי שהוצב במרחב הציבורי. המוצרים שמחירם ירד משמעותית יורדים אליהם היישר מהאוויר באמצעות דרון (מסוק זעיר נשלט מרחוק). עוברי האורח הופתעו מהמחיר האטרקטיבי ומהדרך המפתיעה שקיבלו את המוצר. היקף ההשקעה בפרסום המהלך נאמדת בכ- 1.2 מיליון ₪ .


לדברי עדי כהן מנכל קבוצת טיב טעם: "אני מזמין את הציבור להמשיך ליהנות ולהתפנק בחגיגה לבלוטות הטעם והריח שרק טיב טעם יודעת לספק, ועכשיו במחירים תחרותיים מתמיד. ההוזלות הינן קבועות, ללא מבצע או התניה ומתקיימות בכל המחלקות ואנו מתחייבים להמשיך במהלך ההוזלה. יצרנו את הקמפיין הדיגיטאלי במטרה להמחיש ללקוחות הרשת את הוזלת המחירים ולחזק  את הבידול בינינו לבין המתחרים".

עוד ציין עדי כי: "אנו מתחייבים להמשיך ולתת ללקוחותינו שירות אישי, לצד מגוון ייחודי של מוצרים מכל העולם, חוויה קולינרית, שעות פתיחה מסביב לשעון והכל במחירים תחרותיים".

לצפייה בסרטון:

https://ecaliptoosapps.wee.co.il/tiv_taam/discounts_minisite/?utm_source=Facebook&utm_medium=Vpost&utm_campaign=TivTaamSep14













הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x