מגדל השיקה קמפיין "במגדל לא צריך להתקין קודן"

 

 
ורד פלדמן. צילום:ראובן קפוצינסקי.ורד פלדמן. צילום:ראובן קפוצינסקי.
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/09/2014

במגדל לא צריך להתקין קודן.

חוסך כסף. חוסך זמן!

מגדל משיקה הערב קמפיין פרסומי רחב היקף שנועד לסייע לסוכני הקבוצה להבהיר ללקוחותיהם את היתרונות המוצריים של מגדל בתחומי הריסק והאלמנטר.

מנכ"ל מגדל, עופר אליהו, מסר כי בשלב הראשון של המהלך השיווקי החדש ופורץ הדרך, תתקשר החברה את קוד התנהלות חדש שקובעת מגדל בביטוח הרכב - קוד המשחרר את הנהגים הישראלים מחובת התקנת קודן.

סמנכ"ל השיווק במגדל, תומר רובינשטיין מסר כי "המהלך השיווקי הכולל יסייע לנו לחדד את היתרונות הייחודיים של המוצרים והשירותים שלנו ויתמוך במכירות ובסוכני מגדל. זה קמפיין ראשון למגדל בביצוע משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ובכיכובה של הפרזנטורית החדשה של מגדל – השחקנית ורד פלדמן, אשר נבחרה ככזו המייצגת ישראליות, רעננות ואמינות. פלדמן כבר הפנימה את חשיבות ענף הביטוח ומייד בסמוך לתום הצילומים פנתה לסוכן מגדל ורכשה מספר מוצרי ביטוח להגנה על משפחתה הצעירה.  

בקמפיין החדש שולב הג'ינגל המוכר, שמוטמע גם בקרב הלקוחות מזה כעשור - "טוב שיש מגדל מאחוריך", המולחן על נגינת השיר "ימים של שקט", שיר מוכר וקליט, שמעביר מצוין את תחושת הביטחון שאנחנו מעניקים ללקוחותינו, ומתאים במיוחד בתקופה זו, בה כל העם מייחל לימים של שקט.

הערב יעלה הקמפיין הראשון בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות.






הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x