פריון מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2014 » הכנסות שנתיות של 394 מיליון דולר ו-EBITDA שנתי של 126 מיליון דולר

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/03/2015

תל אביב - 25 בפברואר 2015 - פריון נטוורק (NASDAQ: PERI) פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנה שהסתיימה ב-31 לדצמבר 2014.

דגשים כספיים *
(דולר אמריקאי באלפים, פרט לרווח/הפסד למניה)

לשנה שהסתיימה

 

לשלושת החודשים שהסתיימו

 

 

ב-31 בדצמבר 2014

 

ב-31 בדצמבר 2014

 

 

2013

 

2014

 

2013

 

2014

 

 

$

328,524

 

$

394,231

 

$

85,597

 

$

78,683

 

הכנסות Non-GAAP

$

68,953

 

$

126,293

 

$

11,726

 

$

25,184

 

EBITDA מתואם

$

57,925

 

$

101,589

 

$

12,478

 

$

19,950

 

רווח נקי Non-GAAP

$

1.05

 

$

1.44

 

$

0.23

 

$

0.27

 

רווח למנייה מדולל Non-GAAP

$

28,613

 

$

42,826

 

$

6,391

 

$

      (7,885)

 

רווח (הפסד) נקי GAAP

$

1.14

 

$

0.58

 

$

0.22

 

$

              (0.13)

 

רווח (הפסד) למנייה מדולל GAAP

$

61,352

 

$

72,042

 

 

 

 

 

 

 

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת GAAP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* התאמה של נתוני ה- GAAP לנתוני ה-Non-GAAP ניתן למצוא בעמוד האחרון

 

מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום, אמר: "אנו מאוד מרוצים מתוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2014 כולה, בייחוד לנוכח האתגרים שבפניה ניצבת התעשייה. אנו מציגים תוצאות ברף העליון של תחזית ההכנסות שלנו, ועולות הן על תחזית ה-EBITDA והן על תחזית הרווח הנקי שהצגנו. חשוב מכך, עשינו צעדים משמעותיים בפיתוח פלטפורמת השיווק במובייל שלנו, שתהווה מנוע משמעותי לצמיחה העתידית של פריון. השקנו בהצלחה את גרסת הבטא של פלטפורמת GrowMobile בשירות עצמי, פתרון חוצה רשתות פרסום, ואנו מרוצים מאוד מהתגובות שקיבלנו עד כה מלקוחותינו. כמו כן, המשכנו לחזק את הפלטפורמה על ידי הוספת יכולות פרסום ברשתות החברתיות, והוספנו נוכחות שיווקית משמעותית באירופה, באמצעות רכישת חברת MakeMeReach הפריזאית - PMD של פייסבוק ו-MPP של טוויטר. באמצעות גישה לכלל מקורות הטראפיק במובייל ממערכת יחידה, ועם הכנסות בהיקף של למעלה מ-80 מיליון דולר (ברוטו), GrowMobile ממוצבת כעת כאחת השחקניות המובילות בתעשיית הפרסום במובייל".

"בעוד ששוק החיפוש עדיין ניצב בפני רוח נגדית, אנו רואים סימנים חיוביים בכך שמספר רב של גורמים בתעשייה נחושים לפעול סוף סוף לשיפור שיטות העבודה המקובלות. בינתיים, אנחנו ממשיכים לנהל את עסקינו בתבונה, באופן שיבטיח רווחיות ותזרים מזומנים חזקים, גם אם ברמת הכנסות נמוכה יותר. במקביל, אנו מקדישים משאבים להעצמת פורטפוליו המוניטיזציה שלנו באופן אורגני, ולפיתוח אמצעי פרסום נוספים שיתרחבו לתחום המובייל. אנו בונים בסיס חזק ויציב יותר בעסקי המוניטיזציה של החברה, ומשוכנעים כי הדבר ימצב אותנו באופן מיטבי לצמיחה עתידית", סיכם מר מנדלבאום.

השוואות כספיות לרבעון הרביעי לשנת 2014, על בסיס Non-GAAP:

במסגרת העקרונות החשבונאיים המקובלים (GAAP), רכישת ClientConnect על ידי פריון, אשר הושלמה ב-2 בינואר 2014, מוכרת כמיזוג הפוך. על כן, פריון משווה את תוצאותיה הפיננסיות עם אלו של ClientConnect ב-2013. השינויים משנה לשנה, המתוארים מטה, מיוחסים לעובדה שתוצאותיה של פריון בשנת 2013 לא נכללו בתוצאות של ClientConnect באותה שנה.

הכנסות: ברבעון הרביעי של 2014 ההכנסות הסתכמו בסך 78.7 מיליון דולר, ירידה של 8% בהשוואה להכנסות של 85.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2013. ההכנסות על בסיס Non-GAAP ברבעון הרביעי של 2014 כללו 0.6 מיליון דולר מהכנסות נדחות ממוצרים, אשר בהתאם ל- GAAPנרשמו בשווי הוגן ליום הרכישה. ברבעון הרביעי של 2013, הכנסות החברה על בסיס Non-GAAP כללו 1.5 מיליון דולר הכנסות אשר מיוחסות לפעילויות שהופסקו.

עלות רכישת לקוחות (CAC): ברבעון הרביעי של 2014, צמצמה פריון את השקעתה בעלות רכישת לקוחות ל-29.0 מיליון דולר, המייצגים 37% מההכנסות, בהשוואה ל-53.6 מיליון דולר, המייצגים 63% מהכנסות ClientConnect ברבעון הרביעי של 2013.

הוצאות ועלויות: ההוצאות והעלויות ברבעון הרביעי של 2014 ללא CAC הסתכמו ב-25.3 מיליון דולר, או 32% מההכנסות, בהשוואה ל-21.0 מיליון דולר, או 25% מהכנסות ClientConnect ברבעון הרביעי של 2013. ההוצאות והעלויות על בסיס Non-GAAP ברבעון הרביעי של 2014 אינן כוללות 19.9 מיליון דולר בגין ירידת ערך של נכסים בלתי מוחשיים, 5.0 מיליון דולר בגין הפחתות נכסים שנרכשו, 4.0 מיליון דולר בגין הוצאות רה-ארגון, 2.2 מיליון דולר בגין הוצאות תגמול מבוסס מניות ו- 0.8 מיליון דולר בגין הוצאות הקשורות לרכישה – כולם כלולים בהוצאות ועלויות על בסיס GAAP. ברבעון הרביעי של 2013, ההוצאות והעלויות על בסיס Non-GAAP לא כללו 4.0 מיליון דולר בגין הוצאות תגמול מבוסס מניות ו-2.1 מיליון דולר בגין הוצאות הקשורות לרכישה, ולעומת זאת כללו פעילות של 7.6 מיליון דולר, אשר לא נכללו בהוצאות ועלויות על בסיס GAAP מאחר והן מיוחסות לפעילות שהופסקה.

EBITDA מתואם: ברבעון הרביעי של 2014, ה-EBITDA המתואם גדל ב-115% והסתכם ב-25.2 מיליון דולר, או 32% מההכנסות, בהשוואה ל-11.7 מיליון דולר שהם 14% מהכנסות ClientConnect ברבעון המקביל אשתקד.

רווח נקי: הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2014 הסתכם ב-20.0 מיליון דולר, או 25% מההכנסות, גידול של 60% בהשוואה לרווח הנקי שהסתכם ב-12.5 מיליון דולר ב- ClientConnect ברבעון הרביעי של 2013.

השוואות כספיות לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2014, על בסיס Non-GAAP:

הכנסות: בשנת 2014 הסתכמו ההכנסות בסך של 394.2 מיליון דולר, עלייה של 20% בהשוואה להכנסות של ClientConnect, שהסתכמו ב-328.5 מיליון דולר בשנת 2013. ההכנסות על בסיס Non-GAAP בשנת 2014 כללו 5.5 מיליון דולר מהכנסות נדחות ממוצרים, אשר בהתאם ל- GAAPנרשמו בשווי הוגן ליום הרכישה. בשנת 2013, הכנסות החברה על בסיס Non-GAAP כללו 3.0 מיליון דולר של הכנסות אשר יוחסו לפעילות שהופסקה.

עלות רכישת לקוחות (CAC): בשנת 2014, הקטינה פריון את השקעתה בעלות רכישת לקוחות ל-174.6 מיליון דולר, המייצגים 44% מההכנסות, בהשוואה ל-185.4 מיליון דולר ב-ClientConnect בשנת 2013.

הוצאות ועלויות: ההוצאות והעלויות בשנת 2014 ללא CAC הסתכמו בסך של 96.0 מיליון דולר, או 24% מההכנסות, בהשוואה ל-76.8 מיליון דולר, או 23% מהכנסות ClientConnect, בשנת 2013. ההוצאות והעלויות על בסיס Non-GAAP בשנת 2014 אינן כוללות 19.9 מיליון דולר בגין ירידת ערך של נכסים בלתי מוחשיים, 18.7 מיליון דולר בגין הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו, 14.9 מיליון דולר בגין הוצאות תגמול מבוסס מניות, 5.2 מיליון דולר בגין הוצאות הקשורות לרכישה ו-4.0 מיליון דולר בגין הוצאות רה-ארגון - כולם כלולים בהוצאות ועלויות על בסיס GAAP. בשנת 2013, ההוצאות והעלויות על בסיס Non-GAAP לא כללו 13.2 מיליון דולר הוצאות תגמול מבוסס מניות, 2.2 מיליון דולר בגין הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו ו-2.1 מיליון דולר בגין הוצאות הקשורות לרכישה, ולעומת זאת כללו פעילות של 36.3 מיליון דולר, אשר לא נכללו בהוצאות ועלויות על בסיס GAAP מאחר והן מיוחסות לפעילות שהופסקה.

EBITDA מתואם: בשנת 2014, ה-EBITDA המתואם גדל ב-83% ל-126.3 מיליון דולר, או 32% מההכנסות, בהשוואה ל-69.0 מיליון דולר, או 21% מהכנסות ClientConnect בתקופה המקבילה אשתקד.

רווח נקי: בשנת 2014 הסתכם הרווח הנקי ב-101.6 מיליון דולר, או 26% מההכנסות, גידול של 75% מהרווח הנקי של 57.9 מיליון דולר ב- ClientConnect בשנת 2013.
מזומנים ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת:

ליום 31 בדצמבר 2014, מזומנים, שווי מזומנים ופקדונות לזמן קצר הסתכמו ב-116.2 מיליון דולר, כולל 37.3 מיליון דולר הנובעים מהנפקת אג"ח להמרה בספטמבר 2014. ליום 31 לדצמבר 2014, פריון עומדת בכל אמות המידה הפיננסיות הנדרשות בהקשר לאג"ח להמרה. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בשנת 2014 הסתכם ב- 72.0 מיליון דולר.

תחזית תוצאות לרבעון הראשון לשנת 2015:

בהתאם לכללי החשבונאות האמריקאיים (US GAAP), פריון תחל לדווח חלק גדול יותר מהכנסותיה על בסיס הכנסות נטו, במטרה לשקף את השינוי העובר על שני תחומי העיסוק שלה, תחום החיפוש ותחום המובייל. למרות שלא תהיה לכך השפעה על רווחי החברה, שינוי זה מקטין את תחזית ההכנסות לרבעון הראשון של 2015 ב-7 עד 10 מיליון דולר.

לאור האמור, הנהלת החברה מסרה את תחזיותיה לתוצאות הרבעון הראשון של 2015 כדלקמן:

ההכנסות צפויות לעמוד בטווח שבין 50-53 מיליון דולר.
ה-EBIDTA המתואם צפוי להיות בטווח שבין 13-15 מיליון דולר.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP צפוי להיות בטווח שבין 9-11 מיליון דולר.

שיחת ועידה:

פריון תקיים שיחת ועידה לסקירת התוצאות, היום, 25 בפברואר, בשעה 17:00 שעון ישראל. פרטי שיחת הועידה:

מספר לחיוג מישראל: 1-809-245-906, קוד גישה 7132630.
להאזנה בשידור ישיר באתר החברה: https://www.perion.com/events/
הקלטת שיחה הוועידה תהיה זמינה להאזנה עד ה-4 במרץ 2015 במספר 1-858-384-5517, קוד גישה 7132630.

אודות Perion Network Ltd.
פריון מניעה חדשנות. פריון היא חברת מדיה ואינטרנט גלובלית מבוססת-ביצועים. בהתבסס על הניסיון שצברה פריון בפיתוח אפליקציות, מספקת החברה למפרסמים ולמפתחי אפליקציות טכנולוגיות מתקדמות ומגוון פתרונות חכמים מונעי-נתונים, המאפשרים להם להפיק רווחים ולהגיע לקהלים רחבים יותר. פלטפורמת המוניטיזציה של פריון, Perion Codefuel, מאפשרת לחברות להגדיל את הרווח מהתקנות מוצריהן, למקסם את הכנסותיהן ולבצע ניתוח של מידע. פלטפורמת קידום האפליקציות של פריון,GrowMobile, מאפשרת למפתחים לקבל החלטות מושכלות היכן להוציא את תקציבי הפרסום שלהם, על מנת להפיק את התשואה הגבוהה ביותר ולהשיג את הניראות הרבה ביותר. צוות פריון מביא עימו עשרות שנים של ניסיון, פעילות והשקעה בעסקים המותאמים לפעילות דיגיטלית, וממשיך לחדש ולייצר ערך למפתחי אפליקציות. למידע נוסף אודות פריון, בקרו באתר www.perion.com או עקבו אחר פריון בטוויטר @perionnetwork.

 

 

מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד להודעה באנגלית שפורסמה בארה"ב, אשר היא המחייבת מבחינת החברה.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x