לשכת סוכני ביטוח בקמפיין פרסומי חדש » ג`יימס בונד נגד שני כהן - מי ינצח ?

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/04/2015

לשכת סוכני ביטוח בישראל, בראשות הנשיא אריה אברמוביץ, יצאה הבוקר בקמפיין פרסום חדש להנגשת סוכן הביטוח לציבור. מטרת הקמפיין היא חיזוק תפישת הערך של סוכן הביטוח, והצגת יתרונותיו כדמות מקצועית אך גם אנושית. הקמפיין מלווה בסיסמה "ברגע האמת – סוכן ביטוח", ומבהיר כי רק סוכן ביטוח מיומן ומקצועי ידאג להבטיח את האינטרסים של ציבור המבוטחים, לכך אין תחליף אצל המתחרים הישירים. משרד הפרסום אשר נבחר לקמפיין הוא ליאו ברנט, ולשכת סוכני הביטוח תשקיע בו 400 אלף שקל. 

הקמפיין החדש שכולל סרטון אנימציה הומוריסטי הופק בידי שרוטונים, חברת אנימציה לסרטונים קצרים. הסרטון מגייס את המומחה הגדול ביותר למצבי משבר מורכבים, הסוכן המתוחכם והטוב ביותר ג'יימס בונד 007. הקמפיין מראה כי גם בונד יודע, כי ברגע האמת יש רק אדם מקצועי ומנוסה אחד שכבר ראה הכול ויודע לתת את המענה הנכון לכל מצב – סוכן הביטוח. הקמפיין יתמקד בזירה הדיגיטלית ויתפרס על פני המדיה החברתית, ואתרי האינטרנט.

בקמפיין בונד מסביר מה נדרש מסוכן ביטוח כדי להעניק לציבור המבוטחים את השירות הטוב ביותר. בכך הקמפיין יוצר האנשה לתפקיד סוכן הביטוח ומבדיל אותו ממסלולי הישיר בחברות הביטוח. כמו כן הוא נותן מענה למתקפה חסרת הרסן של חברות הביטוח הישירות בתדמית הסוכנים בשנים האחרונות. הסרטון חושף בפני צופי הסרטון מי סוכני ביטוח אשר פועלים בקרבת מקום מגוריהם. כך הקמפיין מנגיש את הסוכנים לציבור הרחב ומאפשר לסוכני הביטוח הזדמנות לגייס לקוחות חדשים. 

נשיא לשכת סוכני הביטוח, אריה אברמוביץ אמר: "הקמפיין הפרסומי החדש ממחיש את עוצמתו של סוכן הביטוח. לפעמים צריך להסתכל על המציאות באופן הומוריסטי, הפעם החלטנו להציג את יתרונותיו הבולטים של סוכן הביטוח על פני אלטרנטיבות אחרות בשוק. לקמפיין נוסף הפעם ערך מוסף משמעותי והוא הנגשת הסוכן לציבור המבוטחים בלחיצת כפתור". 







הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x