מסטרקארד משיקה את - Identity Check - שמקלה ומחזקת את אבטחת הקניות באינטרנט

המערכת פועלת לפי שיטה ביומטרית ומקלה על חידוש סיסמאות באתרי קניות

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/10/2015

על פי סקר שערכה מסטרקארד, 53% מהקונים שוכחים סיסמאות חיוניות יותר מפעם בשבוע, וכך מאבדים יותר מ-10 דקות כאשר הם מאפסים את חשבונות המשתמש שלהם
 
מסטרקארד הציגה היום את Identity Check MasterCard, חבילת פתרונות טכנולוגיים אשר ממנפת טכנולוגיות מתקדמות לצורך אימות זהות הצרכן ומקלה עוד יותר על חווית הקניות באינטרנט.

השיטות הקיימות לאימות זהות בצורה מקוונת עלולות להרחיק את הקונה מאתר האינטרנט של הקמעונאי. אימות זה עלול לקחת זמן רב והתוצאה עלולה להיות דחייה או ביטול מוחלט של הקניה. Identity Check של מסטרקארד תביא את אימות הזהות אל קצות אצבעותיו של בעל הכרטיס בעזרת טכנולוגיות כמו זיהוי ביומטרי וסיסמאות חד פעמיות הנשלחות באמצעות מסרונים.

היום, אנשים קונים באמצעות מגוון רחב של מכשירים, והם מצפים מהטכנולוגיה לפשט ולאבטח את העסקה בצורה הטובה ביותר שניתן וזה בדיוק מה ש-Identity Check מספקת ״, אמר איג׳יי בהלה, נשיא פתרונות אבטחה ארגונית במסטרקארד. 

Identity Check של מסטרקארד מרחיבה את מחויבותה של החברה לשדרוג אבטחת התשלום המקוון. השימוש בטכנולוגיה ובנתונים יתקדם מהתבססות על מה שהצרכן יודע (סיסמאות), אל מה שיש ברשותו (טלפון סלולרי או מכשיר חכם אחר), ואל מי שהוא (אבטחה ביומטרית). מאות בעלי כרטיסים בהולנד החלו להשתמש בחודש שעבר בתשלומים תומכי אבטחה ביומטרית, כאשר ניסוי דומה יצא לדרך גם בארה״ב.  

הדור הבא של אימות זהות הצרכן מקבל חיזוק ממחקר שנערך לאחרונה: על פי סקר שערכה מסטרקארד, 53% מהקונים שוכחים סיסמאות חיוניות יותר מפעם בשבוע, וכך מאבדים יותר מ-10 דקות כאשר הם מאפסים את חשבונות המשתמש שלהם.  כתוצאה מכך, למעלה משליש מהאנשים נוטשים את הקניות המקוונות שלהם באמצע התהליך, בעוד שישה מתוך עשרה משתמשים דיווחו כי הדבר הוביל להחמצת עסקה תלוית-זמן, כמו רכישת כרטיסים להופעה. למעלה ממחצית מהאנשים רוצים לראות את הסיסמאות מוחלפות על ידי גורם נוח יותר, אשר יספק להם את אותן רמות של הגנה ושקט נפשי.

MasterCard Identity Check תושק תחילה במוסדות פיננסיים ברחבי ארה"ב עד מחצית 2016 ובשאר העולם ב-2017.

אודות הסקר

הסקר נערך על ידי חברת Norstat בקרב כמעט 10,000 צרכנים מהאוכלוסייה הכללית, בתאריכים 13-21 באוגוסט 2015. צרכנים מ-17 שווקים ברחבי צפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אפריקה, אוסטרליה ואסיה-פסיפיק נשאלו לדעתם על קניות באינטרנט. למדגם הכולל יש סטיית תקן של +/-0.80% ברמת ודאות של 95%.




הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x