LivePerson ו-Google משיקות שירות חדש לעסקים

הרחבה חדשה לשירות Adwords click-to-message עבור חברות וארגונים LiveEngage הינה הפלטפורמה הראשונה המקשרת בין לקוחות לבין צוות מכירות ושירות ב-SMS בהיקפים גדולים

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/10/2016

ניו יורק, 18 באוקטובר, 2016 -- לייבפרסון אינק. LivePerson, Inc., (NASDAQ: LPSN, סימול בבורסה לניירות ערך בת"א: לפסן), ספקית מובילה של פתרונות התקשרות דיגיטליים באינטרנט ובמובייל, הינה החברה הראשונה להשיק שירות המאפשר לחברות להרחיב את השימוש בשירות AdWords click-to-message של Google. שירות זה, הצפוי להיכנס לשימוש בשבועות הקרובים, יאפשר ללקוחות להעביר הודעה למפרסם באמצעות  SMS, ישירות ממודעת pay-per-click. לייבפרסון תאפשר ללקוחות האנטרפרייז את ניתוב ההודעות בצורה חכמה למרכז המכירות והשירות של העסקים על גבי פלטפורמת ה-LiveEngage.

"הפתרון פותח במרכז הפיתוח הישראלי על-גבי פלטפורמת LiveEngage המאפשרת טיפול כולל בכל הערוצים הדיגיטאליים. לייבפרסון היא החברה הראשונה בעולם המציגה פתרון Messaging ברמת האנטרפרייז. עבדנו עם גוגל ומספר לקוחות מפתח, וביניהן יצרנית רכב גדולה, ספק מוביל של הלוואות אונליין, וספק שירותי תקשורת גדול, אשר נבחרו כמאמצים הראשונים של השירות החדש. אנחנו נרגשים להוסיף את היכולת החדשה הפותחת דרך נוספת לעסקים גדולים לתקשר עם לקוחות תוך שימוש ב Google AdWards", אומר ערן ואנונו, CTO ומנכ"ל לייבפרסון ישראל.

השקת ההרחבה החדשה של Google מדגישה ומאיצה את מעבר הלקוחות המואץ להודעות טקסט במובייל כדרך המועדפת לתקשורת בין לקוחות לבין עסקים – באופן זהה בו הם משתמשים בהודעות כדי לדבר אחד עם השני. לקוחות הרואים תוצאת חיפוש ממומנת, יוכלו ללחוץ על אייקון ההודעה ולהתחיל בשיחת טקסט עם המפרסם באופן מיידי, בכדי לבצע רכישה או לקבל מידע – גרסה הרבה יותר מודרנית מההתקשרות המסורתית למספרי 1-800.

לייבפרסון משיקה את הרחבת click-to-message ad לחברות גדולות יותר באמצעות תוספת של שלושה מיימדים. בראש ובראשונה, השירות מאפשר מעקב והפצת התגובות למודעה לצוותים הנמצאים  במיקומים גאוגרפים שונים – דבר מהותי לקמפיין פרסומי בהיקפים גדולים – ויכולת למדידת התוצאות.

שנית, לייבפרסון מאפשרת שירות אופציונלי במסגרתו צוות Pay-for-Performance יכול לענות לשיחות ה-SMS ולטפל בעצמו ברבות מהפניות, או להעבירן לנציגי שירות של הארגון במקרים בהם יש צורך בכך.

שלישית, לייבפרסון מאפשרת לעסקים לנהל שיחות בהודעות דרך ממשק אחד החולש על כל הערוצים הדיגיטאליים . מה שמאפשר לחברות המפרסמות בהיקף רחב להפחית מהעיסוק בכח אדם מה שהוכח ככמשפר את שיעורי ההמרה לאחר הביצוע.

לקוחות מדווחים על שיעורי המרה משופרים כתוצאה משימוש בשירות, אשר ניתן לייחסו לקשר האישי שנוצר באמצעות הודעות, על פני לחיצה רגילה על הודעה המפנה לאתר או למספר 1-800.

פלטפורמה המותאמת לחברות אנטרפרייז

עמוד השדרה של המערכת היא LiveEngage, פלטפורמת תוכנת הדגל של לייבפרסון, המאפשרת תמיכה במכירות ובלקוחות של 18,000 בתי עסק ברחבי העולם, כולל חברות הפיננסים, התקשורת, הנסיעות והקמעונאות.. המערכת מנתבת את תקשורת ההודעות בין לקוחות לעסקים בהיקף עצום, ובכך מבטיחה כי מודעות המופיעות באשכול Google AdWords click-to-message ינותבו לאנשים הנכונים בזמן הנכון. LiveEngage בוחנת ומנתחת את חילופי ההודעות האלו במטרה להבטיח כי התהליכים מתבצעים בצורה אופטימלית והלקוחות מרוצים. המערכת פותחה במרכז הפיתוח הישראלי ובימים אלו נמצאת בתהליך אימוץ מתקדם אצל לקוחותינו הגדולים.

Pay-for-Performance

קבוצת ה- Pay-for-Performanceשל לייבפרסון הינה קבוצת מומחים על פי דרישה שיכולה לענות על שאלות הנוגעות למכירה כאשר לעסק אין צוות משלו, או כאשר יש ביקושים רבים ויש צורך בגיבוי. לקוח של לייבפרסון, יצרן רכב גדול, משתמש בצוות ה-Pay-for-Performance בשיתוף עם שירות ה-click-to-message, ומשתמש ב- Pay-for-Performance בזמנים בהם סוכנויות רכב מקבלות מבקרים רבים.

הצוות מציע דרך אפקטיבית לניהול הפניות הנכנסות ומאפשר שמירה על רמה גבוהה של מעורבות מצד הלקוחות. שיחות המכירה ממודעות ה-click-to-message מועברות לצוות וניתנות להעברה לספקים בצורה חלקה ללא כל בלבול או מאמץ מצדו של לקוח הקצה.

אודות לייבפרסון

לייבפרסון (LivePerson Inc., NASDAQ: LPSN) הינה ספקית מובילה של פתרונות התקשרות דיגיטאליים, המאפשרת תקשורת משמעותית בין עסקים ללקוחות. LiveEngage, מיזם של החברה, הינה פלטפורמה מבוססת ענן המאפשרת ללקוחות להפסיק לבזבז את זמנם בהמתנה בהתקשרות למספרי 1-800, ובמקום זאת להתקשר עם העסקים המועדפים עליהם במסגרת הודעות טקסט , בדיוק כפי שהם נוהגים עם חברים ובני משפחה. למעלה מ- 18,000 עסקים, לרבות ,Adobe, Citybank The Home Depot, PNC, Orbitz, IBM, HSBC, EE ו- Walt Disney מסתמכים על פלטפורמה ייחודית, חכמה, בטוחה וניתנת להתאמה של LiveEngage, לצורך הפחתת עלויות, שיפור איכות החיים ויצירת תקשורת רבת משמעות עם לקוחות. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x