טאבולה משיקה "פיד חדשות", המביא לרשת הפתוחה חווית גלישה נגללת

טאבולה, אשר מגיעה כיום לכמיליארד משתמשים בחודש ברחבי העולם, השיקה טכנולוגיה זו כדי לענות על הרגלי צריכת התוכן שנוצרו במדיה החברתית. "Taboola Feed"

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/05/2017


טאבולה, הפלטפורמה המובילה להמלצות תוכן, השיקה היום את "Taboola Feed" – פיד נגלל, אשר מייצר חוויה חדשה לחלוטין של גילוי תוכן עבור מפרסמים ואתרי תוכן. לאחר קריאת מאמר, משתמשים יוכלו לגלול באופן אינסופי כדי לגלות תכנים שונים, כולל תוכן כתוב, וידאו המנגן בתוך הפיד, מוצרים, אפליקציות להורדה ועוד. טבולה הכריזה גם כי ה- New York Daily News יהיה שותף המדיה הראשון שיבחן ויטמיע את "Taboola Feed" בדפים שלו לניידים ולמחשבים נייחים. 

טאבולה, אשר מגיעה כיום לכמיליארד משתמשים בחודש ברחבי העולם, השיקה טכנולוגיה זו כדי לענות על הרגלי צריכת התוכן שנוצרו במדיה החברתית. "Taboola Feed" מספק ערך משמעותי לצרכנים שכבר התאימו עצמם לחוויה דומה ברשתות החברתיות, שם הם מבלים זמן ניכר. ה- New York Daily News וגופי מדיה אחרים המשתמשים ב"Taboola Feed" כבר זיהו גידול בהכנסות לצד מעורבות גולשים משופרת. כחלק מכך, "Taboola Feed" מציע למפרסמים את ההזדמנות להגיע לקהלים בדרך ממוקדת יותר – עם הפורמטים הזמינים כיום בהיקף נרחב ברשתות החברתיות, אבל – לצד תוכן מערכתי בטוח ואיכותי.  

ממשק הפיד מציף 'כרטיסים' של מידע ופורמטים שונים. לאתר התוכן יש שליטה מלאה לגבי אילו כרטיסים צריכים להיות אורגניים (מציגים את התוכן שלהם) ואילו כרטיסים צריכים להיות ממומנים (בתשלום ממשווק, תוכן ממומן, וידאו כחלק מהפיד, מוצרים, אפליקציות, ועוד). הכוונה היא לעודד את הקוראים לבלות זמן נוסף באתר ובתוך הסביבה של גוף המדיה, ולהמשיך ולחשוף אותם לתוכן נוסף שיהיו מעוניינים בצריכתו. מאז הפעלת Taboola Feed בדפים של ה- New York Daily בחודש שעבר, חל גידול של 26 אחוז בהכנסות, ו- 40 אחוז במעורבות במכשירים ניידים.

"התנהגות המשתמשים משתנה ככל שהסביבה הדיגיטלית מתפתחת. פלטפורמות של מדיה חברתית הרגילו קוראים להתנהגות של גלילה מתמשכת", אמר גרנט ווייטמור, סגן נשיא דיגיטל, ב- New York Daily. "Taboola Feed משקף את החוויה הזו ומייצר ממשק למעורבות גבוהה בכל דף, כפי שהתאפשר עד עתה רק במדיה חברתית. אנו נרגשים לעבוד עם טבולה כדי להיות חלוצים בדור הבא של הרשת הפתוחה". 

"דמיינו חוויה דמוית אינסטגרם או פייסבוק אשר מתחילה כאשר מאמר מסתיים באתר האהוב עליך. אני לא יכול להיות נרגש יותר מיצירת מהפך מוחלט בכל קו המוצרים הקדמי שלנו, כחלק מהשנה העשירית למסע שלנו. המהלך מסמן את סוף עידן 'כלכלת הווידג'יטים', והזדמנות לאפשר קידום של אינטרסים מתנגשים, שחברות המדיה מחפשות לבנות לרוחב האתרים שלהם כדי ללכוד את תשומת לב המבקרים", אמר אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה. "אני אסיר תודה על ההזדמנות לעבוד עם גרנט והצוות ב- New York Daily News על המהפכה החדשנית הזו, ואני בטוח כי האינטרנט ייראה שונה לחלוטין בשנים הקרובות, החל בשינוי שהכרזנו עליו היום". 

חווית "Taboola Feed" החדשה תאפשר למותגים להעביר מסרים באופן טוב יותר ללקוחות בעלי ערך גבוה, במחשבים נייחים ומכשירים ניידים, במסגרת סביבה בטוחה למותג. כרגע, בעוד פלטפורמות מדיה חברתית מייצרות מעורבות גבוהה הודות לפורמט ולמידע שבהן, למשווקי תוכן יש שליטה מעטה מאוד לגבי המיקום בו התוכן והוידאו שלהם עלולים להופיע. "Taboola Feed" מספק חוויה רציפה דומה – כולל הנתונים הנדרשים למיקוד בקהלים המתאימים – אבל עם מיקום לצד תוכן איכותי ותוכן בטוח למותג. 

"אני מאמין כי חווית המשתמש ברשת הפתוחה השתנתה, והפכה לרציפה, כשהיא מתרחקת מהפורמט של ווידג'יטים המופיעים בראש, באמצע, בצד או בתחתית מאמר. יש לנו הרבה מה ללמוד מהרשתות החברתיות מהבחינה הזו", אמר סינגולדה. "אני מאמין כי מפרסמים צריכים לקבל גם פורמטים מדהימים וגם את היכולת להגיע לקהל המתאים – תוך שהם מוצגים באופן טבעי באתרים ובתוכן הטובים ביותר, בסביבה בטוחה. Taboola Feed הוא רק הצעד הראשון במשימה זו – להגיע לקהלים בקנה מידה גדול תוך שמירה על בטיחות מותג".

אודות טאבולה

טאבולה היא הפלטפורמה המובילה לגילוי תוכן, המגישה יותר מ- 360 מיליארד המלצות על וידאו ומאמרים ליותר ממיליארד משתמשים ייחודיים בכל חודש, בחלק מאתרי התוכן החדשניים ביותר ברשת, כולל USA TODAY, Huffington Post, MSN, Business Insider, Chicago Tribune ו- The Weather Channel .
לטבולה משרדים ראשיים בניו יורק, וכן משרדים גם בלוס אנג'לס, לונדון, תל אביב, ניו דלהי, בנגקוק, סאן פאולו, בייג'ין, שנחאי, סאול, איסטנבול, סידני וטוקיו.




הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x