תאגיד היוקרה LVMH שבבעלות קבוצת ארנו, השקיעה 34 מיליון דולר בחברת IL MAKIAGE בתמורה ל-35.8% מהחברה

IL MAKIAGE ביססה את עצמה כחברת האיפור הגדולה ביותר בישראל עם 41 חנויות ברחבי הארץ.

 

 
אורן הולצמן מנכל איל מקיאג צילום אבי ולדמןאורן הולצמן מנכל איל מקיאג צילום אבי ולדמן
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/06/2017

קרן ההשקעות האמריקאית, הגדולה בעולם בתחום הצרכנות – L CATTERTON, המנהלת 14 מיליארד דולר ונמצאת בשליטת תאגיד היוקרה LVMH שבבעלות קבוצת ארנו, השקיעה 34 מיליון דולר בחברת  IL MAKIAGE בתמורה ל-35.8% מהחברה. 

ההון שגוייס יממן את החדרת המותג לארה"ב. 

השליטה בחברה נשארה בידי אורן הולצמן

אורן הולצמן, מנכ"ל ובעלי מותג  IL MAKIAGE אמר היום: "אנו מאד נרגשים לחבור היום ל- L CATTETON, הפרייבט אקוויטי הגדולה בעולם בתחום הקונסיומר ופועלת כזרוע ההשקעות של קבוצת LVMH. אנו רואים בקרן שותף אסטרטגי יוצא דופן, אשר מייצר ערך עצום לחברה, הרבה מעבר לסכום ההשקעה. 

הניסיון האדיר של הקרן בבניית מותגי פרימיום וההבנה העמוקה שלה בהחדרתם לשווקים חדשים, הופכים את L CATTERTON לשותף אידיאלי עבורנו אשר יתרום רבות להתרחבות הגלובאלית של המותג.

מעבר לידע העצום והקשרים הרבים אשר הקרן מביאה עימה לשולחן, בעלי המניות המהותיים בקרן הם קבוצת LVMH – קוגלומרנט מותגי היוקרה הגדול בעולם, המחזיק בין היתר בLouis Vuitton, Dior, Sephora, ואנו גאים שאיל מקיאג' הופכת להיות חלק מקבוצה כה חזקה ומשפיעה.

ההשקעה המשמעותית של הקרן אשר הוזרמה לחברה, מהווה הבעת אמון מדהימה במותג, בפוזשינניג שלנו, בצוות המנהל, ומעל הכל באיכות המוצרים הבלתי מתפשרת של איל מקיאג'.

לאחר רכישת הבעלות על המותג איל מקיאג' הבינלאומי, ההשקעה הנוכחית מהווה אבן דרך משמעותית בתוכנית ההתרחבות הגלובלית של המותג. אין לי ספק שההשקעה תאפשר לנו לממש את החזון שלנו  למצב את איל מקיאג' כמותג איפור מקצועי מוביל בעולם.

נכנסתי לחברה ב-2013 ולאחר 4 שנים של בנייה אנו מאד נרגשים לעבור לשלב הבא בחיי המותג עם השותפות הנוכחית. אין ספק ש L Catterton משקיעה בפוטנציאל הגלובאלי הגלום באיל מקיאג' שכן הקטגוריה בה אנו פועלים רותחת בארה"ב והמותגים הקטנים והחדשים מקבלים במה ונתח שוק משמעותי. ההון המשמעותי שגוייס יממן את החדרת המותג לארה"ב.

אורן הולצמן רכש את IL MAKIAGE בשנת 2013 מידי כונס נכסים ב- 12 מיליון ₪  והפך את החברה לאחת החברות המובילות בישראל בתחום הקוסמטיקה.

את אורן הולצמן ליוו בעסקה עורכי הדין רן חי ואיתי לביא ממשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן.

 על חברת IL MAKIAGE:

מותג האיפור והקוסמטיקה IL MAKIAGE, נוסד לפני יותר מארבעים שנה בניו יורק ונחשב כבר אז לנושא בשורה מבחינת מוצריו החדשניים ורף האיכות הגבוה שהציב בשוק. 
במהלך שנת 2013 נרכשה השליטה בחברת האיפור המקצועי על ידי היזם ואיש העסקים אורן הולצמן, אשר משמש גם כמנכ"ל הרשת. 
בשנת 2015 החברה הישראלית רכשה את הבעלות על המותג הבינלאומי ממייסדי הרשת האמריקאים.

IL MAKIAGE ביססה את עצמה כחברת האיפור הגדולה ביותר בישראל עם 41 חנויות ברחבי הארץ. 

בנוסף לרשת החנויות, ל- IL MAKAIGE 5 מכללות למקצועות האיפור הפזורים ברחבי הארץ אשר מסמיכות מידי שנה אלפי מאפרים מקצועיים.
כמותג וכמכללה, מחוברת IL MAKAIGE באופן טבעי ותמידי להלך הרוח בעולם האופנה בארץ ובעולם וידועה בטיב ובאיכות הבלתי מתפשרת של מוצריה. מוצרי החברה מיוצרים בחו''ל במפעלים המובילים והמתקדמים ביותר בעולם (ארה"ב, גרמניה, איטליה ויפן).
IL MAKIAGE מקפידה לשמור על חדשנות ומציעה למעלה מ-800 מוצרים שונים ומגוונים- החל ממוצרי בסיס מהמובילים בתחום האיפור מבחינת איכות ומגוון, דרך מבחר רב של מוצרים בקטגוריות העיניים והשפתיים ועד אביזרי איפור ומוצרים משלימים.
חשוב להדגיש כי החברה אינה מבצעת ניסויים בבעלי חיים.

על אורן הולצמן:
אורן הולצמן, 33, רואה חשבון במקצועו, הינו מנכ"ל ובעלים של חברת IL MAKIAGE. אורן כיהן בתפקידו הקודם כרואה חשבון בתחום המיזוגים והרכישות בארנסט אנד יאנג.
הולצמן רכש בשנת 2013 את  IL MAKIAGE מכונס נכסים ב- 12 מיליון ₪ והפך את החברה לאחת מחברות הקוסמטיקה המובילות בישראל.

על תאגיד LVMH:
LVMH Moët Hennessy • Louis Vuitton S.A.  הידוע בשם LVMH  הוא תאגיד צרפתי בינלאומי בתחום מוצרי מותרות אשר המטה שלו נמצא בפריז. התאגיד נוצר לאחר מיזוג בין בית האופנה לואי ויטון עם חברת .Moët Hennessy לתאגיד LVMH כ- 60 חברות בנות אשר כל אחת מהן מייצרת מגוון מוגבל של מותגי יוקרה.

חברת כריסטיאן דיור היא חברת האחזקות המחזיקה בבעלות של 41.36% ממניות LVMH ו-59.01% מזכויות ההצבעה בה. ברנאר ארנו הוא בעל מניות השליטה בחברת דיור ומשמש כיושב ראש מועצת המנהלים של שתי החברות. הצלחתו של ארנו בשילוב מותגים נחשקים רבים תחת גג תאגידי אחד, היוותה מודל לחיקוי לחברת מוצרי מותרות אחרים. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x