תגובה למדד השירות הפנסיוני של האוצר >> "המדד מוכיח שהטענות נגד קרנות פנסיית ברירת המחדל היו חלק מקמפיין הפחדה של חברות הביטוח"

 

 
איתי ברדה-מנכל הלמן אלדובי גמל ופנסיהאיתי ברדה-מנכל הלמן אלדובי גמל ופנסיה
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/07/2017

במדד השירות הפנסיוני של  משרד האוצר שפורסם הבוקר,  דורגה קרן הפנסיה של בית ההשקעות הלמן-אלדובי במקום השני במדד הכללי ובמקום הראשון בשביעות רצון ובהמלצת לקוחות.

כזכור, קרן הפנסיה של בית ההשקעות נבחרה כקרן פנסיית ברירת המחדל המציעה דמי ניהול נמוכים מאוד לעמיתים (0.001 מהצבירה  ו – 1.49% מההפקדות).

אחת הטענות שעלו נגד הרפורמה של האוצר הייתה שבדמי ניהול שכאלה לא ניתן יהיה להעניק לעמיתים שירות טוב.

מסתבר כי היו אלו טענות סרק והמדד שפורסם היום מוכיח זאת.
 
איתי ברדה, מנכ"ל הלמן-אלדובי גמל ופנסיה: "אחת הטענות של חברות הביטוח בקמפיין ההפחדה  נגד רפורמת ברירת המחדל הייתה שבדמי ניהול נמוכים לא ניתן להעניק שירות איכותי לעמיתים. אנו גאים להוביל את המהפכה הצרכנית של  דמי הניהול  ולהוכיח, שוב, כי במקביל ניתן לשים דגש ולשמור על רמת שירות גבוהה לטובת העמיתים."
 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x