שלמה החזקות מדווחת על רווח נקי של 40 מיליון ש"ח במחצית הראשונה של 2017

שלמה ביטוח רשמה רווח נקי של כ-26 מיליון ש"ח, במחצית הראשונה של 2017 – לעומת הפסד של 10 מיליון ש"ח במחצית המקבילה אשתקד.

 

 
אסי שמלצר, יור שלמה החזקותאסי שמלצר, יור שלמה החזקות
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/08/2017

שלמה ביטוח רשמה רווח נקי של כ-26 מיליון ש"ח, במחצית הראשונה של 2017 – לעומת הפסד של 10 מיליון ש"ח במחצית המקבילה אשתקד.

שלמה החזקות מדווחת על התוצאות הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2017: הכנסות חברת ההחזקות במחצית הראשונה של השנה עמדו על כ- 1.74 מיליארד ש"ח, לעומת כ- 1.79 מיליארד ש"ח במחצית המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי עמד על 259 מיליון ש"ח, לעומת 219 מיליון ש"ח במחצית הראשונה של 2016. הרווח הנקי עמד במחצית הראשונה של 2017 על 40 מיליון ש"ח, לעומת 28 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.  העלייה הניכרת נובעת בעיקר משיפור משמעותי  בביצועים של חברת הביטוח: שלמה ביטוח הציגה במחצית הראשונה של 2017 רווח נקי של 26 מיליון ש"ח, לעומת הפסד במחצית המקבילה אשתקד של 10 מיליון ש"ח. העלייה ברווחים נובעת משיפור בתוצאות החיתומיות, עליית תעריפים, שחרור רזרבות משנים קודמות, ושיפור הרווחים מהשקעות שביצעה שלמה ביטוח. כמו כן, במחצית הראשונה של  2016 בוצעה הפרשה חריגה בגין התיקון לשיעורי ההיוון בענף רכב חובה כתוצאה מיישום המלצות ועדת וינוגרד.

חטיבת הרכב של שלמה החזקות רשמה במחצית הראשונה של 2017 רווח גולמי מאוחד לחברת ההשכרה ולחברת הליסינג של כ- 187 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-195 מיליון ש"ח במחצית המקבילה אשתקד. הירידה נובעת בשל המשך יישום האסטרטגיה של החברה לקיטון בצי המניב. הרווח הנקי המאוחד של חטיבת הרכב במחצית עמד על כ- 13 מיליון ש"ח, בהשוואה ל-38 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה הנובעת בעיקר מהרעה בתוצאות חברת ההשכרה כתוצאה מירידה בניצולת ובכמות הצי המניב בתקופה זו.

לדברי אסי שמלצר, יו"ר שלמה החזקות, "שלמה החזקות ממשיכה להציג דוחות כספיים טובים המבססים את מעמדה כקבוצת הרכב המובילה בישראל. שלמה ביטוח מראה נתונים מרשימים במחצית הראשונה של 2017: שלמה ביטוח נכנסה לשוק ריכוזי וביססה את מעמדה כחברת ביטוח שאפתנית, תחרותית ויצירתית המציבה סטנדרטים צרכניים חדשים. הצלחתה של שלמה ביטוח מוכיחה כי אין סתירה בין מוצר צרכני מוביל להצלחה עסקית."

לדברי אייל גור, מנכ"ל שלמה החזקות, "שלמה החזקות שומרת על מעמדה כחברה פורצת דרך בכל הקשור לתחום של צרכנות רכב. הקבוצה ממשיכה ביישום האסטרטגיה הניהולית של מעבר הדרגתי מליסינג תפעולי "מסורתי" לליסינג פרטי תפעולי וקיטון הצי המניב במקביל; רק בקיץ האחרון ראינו הבעת אמון חסרת תקדים מהמשקיעים, עם הנפקת אג"ח מוצלחת מאוד – כך שאנחנו ממשיכים לשמור על מקורות מימון מגוונים."


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x