האפליקציה שמצילה חיים-מתחדשת במאפיינים נוספים

עדכונים חדשים המיועדים להגשת עזרה ראשונה נוספו לאפליקציה 'מד"א שלי' * בנוסף, האפליקציה תזהה ותשלח את מיקום מזמין האמבולנס למערכות השליטה והבקרה של מוקד החירום 101 של מד"א גם ללא חיבור לאינטרנט

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/09/2017

במגן דוד אדום עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שזמן המענה יהיה קצר ככל הניתן והשירות יהיה היעיל והאיכותי ביותר על מנת להציל כמה שיותר חיי אדם.
 
אחד הכלים שפותחו במגן דוד אדום על מנת להשיג את מטרות אלו, היא אפליקציית "מד"א שלי" המאפשרת בלחיצת כפתור ליצור קשר ישיר עם החובשים והפאראמדיקים במוקד החירום 101 של מד"א ודרכה ניתן לזהות את מיקומו המדויק של המתקשר ולשלוח אליו מענה רפואי. בנוסף, על מנת ליעל את תהליך הטיפול הרפואי משתמש יכול להזין מראש מידע רפואי חיוני כמו מחלות כרוניות, אלרגיות, רגישות לתרופות, סיכום מחלה אחרון ועוד, כל המידע הרפואי מועבר לצוות האמבולנס לפני הגעתו לזירה.

כמו כן, האפליקציה מאפשרת שיחת צ'ט לחרשים וכבדי שמיעה ושיחות ווידאו לייב. בנוסף, ניתן לשלוח תמונות או לשדר וידאו למוקד החירום של מד"א כך שהחובש או הפאראמדיק יוכל לראות את הקורה בשטח וליצור תמונת מצב איכותית.
 
על מנת לשפר אף יותר את השירות שניתן על ידי מד"א, נוספו בימים האחרונים עדכונים לאפליקציה, העדכון החשוב ביותר הוא שדרוג איתור מיקום המשתמש לכזה שאינו מבוסס על אינטרנט, כך שאם מזמין האמבולנס נמצא באזור ללא כיסוי אינטרנט סלולרי, האפליקציה תדע לזהות ולשלוח את מיקומו למערכות השליטה והבקרה של מד"א. עדכון זה חשוב במיוחד למטיילים שאינם מחוברים לאינטרנט אך יכולים להיקלע למצבים מסוכנים.
 
עדו רוזנבלט, מנהל מערכות מידע במד"א: "אנו פועלים כל הזמן על מנת לשפר ולהנגיש את שירותי מד"א לכלל האוכלוסייה, כאשר החשיבות הראשונה שלנו היא לדעת את המיקום של המטופל על מנת שאיש צוות רפואי של מד"א יגיע אליו במהירות האפשרית על מנת להעניק טיפול רפואי".
 
בנוסף, באפליקציית 'מד"א שלי' נוספה גישה למידע משולב של הצלב האדום ומד"א, כמו, הסברים פשוטים וברורים בעברית, איורים מפורטים וסרטוני הדרכה, הנחיות בטחות ועוד גם ללא גישה לאינטרנט, כך שהמידע יהיה זמין למשתמש גם במקומות בהם אין חיבור לאינטרנט ובכך תסייע בהצלת חיים גם במידה ומישהו בסביבתכם נפגע במהלך טיול, באזורים מרוחקים או בחו"ל. מעבר לכך, ניתן לשנות את שפת האפליקציה, שעד היום הייתה תלויה בשפת ההפעלה של הטלפון של המשתמש.
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מחוייב לשמור על נגישות מלאה לכל אחד מתושבי ישראל ולאפשר הגשת סיוע רפואי במהירות, ביעילות ובמקצועיות למען הצלת חיים, לכן במד"א עובדים על לשפר את האפליקציה ולהתאים אותה לצרכי המשתמשים. אני קורא לציבור להוריד למכשירים הניידים את האפליקציה, ולצד זאת להמשיך ולפקוד את קורסי העזרה הראשונה וההחייאה במד"א".

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x