קסטרו והודיס הודיעו שחתמו על הסכם הבנות לקבלת הזכות הבלעדית לזכיון של קיקו מילאנו

מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי לנשים, ושל מותג הטיפוח האישי לגברים WOMO. |
לקרנות המשקיעות בקסטרו לחץ כאן 


 

 
גבי רוטר מנכל משותף קסטרוגבי רוטר מנכל משותף קסטרו
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/12/2017

במסגרת ההסכם החברות יפתחו בישראל, תוך 5 שנים, רשת חנויות בפריסה ארצית של המותגים קיקו מילאנו ו- WOMO  וכן אתר אינטרנט מכירתי.

במסגרת ההסכם, קיבלו קבוצות קסטרו והודיס גם את הזיכיון למותג המסעדות האורגניות .Soulgreen
 
גבי רוטר, מנכ"ל משותף קבוצת קסטרו, אמר היום: "במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת קסטרו-הודיס, אנו גאים על חתימת הסכם ההבנות לזיכיון הבלעדי למותג הקוסמטיקה לנשים קיקו מילאנו, מותג איטלקי איכותי ומוביל, ברמות מחיר אטרקטיביות. אנחנו מאמינים שלקיקו מילאנו יש הצעת ערך מצויינת שמתאימה לקהל הישראלי והוא יתקבל באהבה גם בישראל".


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x