נְגִישׁוּת

גודל טקסט

גדול קטן רגיל

ניגודיות

ניגודיות בהירה ניגודיות כהה רגיל

קישורים

סמן קישורים רגיל

כותרות

סמן כותרת רגיל
דווח
 
 
 

מיומנו של סוכן ביטוח >> וחשיבות פוליסת מחלות קשות וביטוח חיים

 

 

מוטי בקר סוכן ביטוח


מיומנו של  סוכן  ביטוח  אישי  בטיפול  בתביעות 
                                                                         
טיפול  בתביעות ביטוח בתחומים השונים כגון:רכב, דירה, בריאות, סיעוד, תאונות וחיים הוא חלק משגרת עבודתו של סוכן ביטוח.

השירות והמקצועיות של סוכן הביטוח הם ערכי יסוד כבר משלב ביצוע הביטוח ועל אחת כמה וכמה בעת טיפול בתביעה. הכוונה של המבוטח, מענה על שאלות שמתעוררות אצל המבוטח, טיפול מול חברת הביטוח- כל אילו הם רק חלק ממה שעושה סוכן הביטוח בעת  תביעה.

ברצוני להביא שתי דוגמאות של טיפול בתביעות של מבוטחי משרדי:

כשהזרקור מופנה לכך שסוכן ביטוח מעורב ופעיל כחלק מהתביעה הוא ערך מוסף חשוב ביותר עבור המבוטח.

במקרה  הראשון  מבוטחת בת כ-70 נפלה ושברה ירך. השלכות תפקודיות לגמרי לא פשוטות בייחוד בגיל זה. ההכוונה המקצועית שלי הביאה לכך שלא פחות מ-4  מסעיפי פוליסת התאונות שרכשה באמצעותי נתנו לה מענה כספי הולם בעקבות התאונה - נכות, שברים, סיעודי ואישפוז.

טיפול יעיל ומקצועי שלי כסוכן ביטוח במקרה זה נתן מענה כלכלי מלא והולם למבוטחת כולל צורך בטיפול סיעודי שעלה לה לא מעט כסף.

במקרה השני מבוטח בן כ-40 חלה ובהמשך אובחן עם מחלה נדירה מאוד וחשוכת מרפא. הוא היה מאושפז, מורדם ומונשם מספר חודשים עם פגיעה כלכלית קשה וחמורה מאוד בתא המשפחתי שלו. המשפחה הייתה על סף קריסה כלכלית, ורק בזכות פוליסת מחלות  קשות שכללה כיסוי למחלה זאת, שולם פיצוי שעזר מאוד כלכלית למשפחה.  יודגש כי לא כל פוליסת מחלות קשות כוללת כיסוי למקרה מעין זה.  לצערי המבוטח ניפטר בהמשך והשאיר אלמנה + 3 ילדים, וכאן  ניכנס לתמונה הביטוח שעשה באמצעותי למקרה מוות. 

הדאגה לעתיד הכלכלי הבטוח של התא המשפחתי מלווה אותי כחלק  הטיפול והמענה שאותו אני דואג שיהיה למבוטחי בדמות פוליסות  ביטוח מתאימות. אציין שמקרים אילו כמו רבים אחרים הם חלק בלתי ניפרד מעבודתו המקצועית של סוכן הביטוח ומהשליחות החשובה  של העיסוק.
טיפול מתאים כאמור כבר משלב התאמת הביטוח ללקוח, ביצוע הביטוח וכמובן עזרה מקצועית ושירותית  בעת תביעה -  כל אילו זוכים גם להערכה בקרב ציבור המבוטחים שלנו.

תביעה היא גם הזדמנות מצוינת למינוף, להרחבת הביטוחים של התא המשפחתי וליצירת הפניות נוספות. יודגש כי אין לי ספק שליווי מקצועי, יעיל ושירותי של סוכן ביטוח לצד המבוטח בעת תביעה הוא ערך מוסף שמקבל המבוטח.  אין הדבר דומה למצב שבו הביטוח נירכש  שלא באמצעות סוכן ביטוח, והתביעה אינה מטופלת ע"י סוכן ביטוח.

לפיכך עלינו לגרום לציבור להבין ולהפנים את המסר שלא עושים ביטוח ללא סוכן ביטוח אישי חבר לשכת סוכני ביטוח!

סו"ב מוטי בקר
הינו סגן יו"ר ועדת יח"צ וקשרי חוץ
בלשכת סוכני ביטוח
       
שמות החולים בכתבה שמורים במערכת מפאת צנעת הפרט
                     
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.




עוד כתבות

 

 
 
 

 

האתר מאפשר לראות את הרכבי קרנות נאמנות עד לרמת נייר הערך הבודד ובנוסף לדעת כמה קרנות נאמנות מחזיקות באותו נייר ערך מסוים ובאיזה היקף.
בנוסף האתר מעלה כתבות פרשנוית וראיונות עם מנהלי קרנות לשם הצגת מדיניות ודרך קרן נאמנות.