איציק חמו מנכל פמי פרימיום ב25 השנים האחרונות || הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו ולפנות לעשייה חברתית התנדבותית

בעלי המניות קיבלו את המלצתו למנות תחתיו את המשנה למנכ"ל || אטל מולכו פיליבה שהייתה שותפה מלאה בניהול החברה ב-16 השנים האחרונות

 

 
איציק חמו  אטל מולכו פיליבה קרדיט צילום יחסצאיציק חמו אטל מולכו פיליבה קרדיט צילום יחסצ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/09/2020

איציק חמו, המנהל זה כחצי יובל, את פמי פרימיום, החברה המובילה בישראל,  לשירותי רפואה דיגיטלית וניהול פרוייקטים במיקור החוץ, הודיע לבעלי המניות ולחברי הנהלת הקבוצה, כי החליט לממש תוכנית האישית ולפרוש מתפקידו ומפעילות עסקית.

חמו מתכוון להתמקד בעשייה התנדבותית למען הזולת.

דירקטוריון החברה החליט פה אחד לקבל את המלצתו של חמו ולמנות לכהונת המנכ"ל את אטל מולכו פיליבה, שכיהנה ב-16 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל והובילה יחד עם חמו את הפיתוח המואץ של פעילות החברה.
 
חמו הודיע כבר לפני כחמש שנים ליו"ר פמי פרימיום, הבעלים המייסד, רוני דוידוף, כי בהגיעו לגיל 50 הוא מתכוון לפרוש כדי "לעשות טוב לזולת", והדבר הובהר, כמובן, מבעוד  מועד גם למנהלי  קרן G Square הבריטית שרכשה באחרונה 50% ממניות החברה.

פמי פרימיום הקימה את תשתית הטל-רפואה הלאומית של מדינת ישראל והיא מספקת שירותים למשרד הבריאות, בתי חולים, קופות חולים, חברות ביטוח, משרדי ממשלה וארגונים גדולים במשק. החברה מעסיקה כ-1,300 עובדים באופן ישיר, ועובדת בהסכמים שונים עם מספר רב של רופאים, אחיות, מטפלים ובעלי מקצועות אחרים.

חמו ציין כי "אני עוזב את פמי פרימיום בשיא של פעילות. עשיתי לביתי, ועכשיו אני בשל לממש את אחזקותיי בחברה ולהתמקד בעשייה חברתית ובסיוע לאחרים" הסביר חמו לעובדי החברה ומנהליה וציין כי "מבנה הבעלות החדש מבטיח איתנות פיננסית וכיווני התפתחות אסטרטגיים בשוק הרפואה הדיגיטאלית הבינלאומי. אין לי ספק כי הדירקטוריון בראשות רוני ושדרת הניהול המצויינת שלנו, בראשות אטל – יצעידו את פמי פרימיום לגבהים חדשים".

רוני דוידוף אמר, כי החלטתו של איציק לפרוש מעסקים כדי לעשות את העולם שלנו טוב יותר, אומנם לא הפתיעה אותנו, ועדיין הפרידה קשה. מדובר לא רק במנהל מצויין אלא במנהיג של ממש, שלקח חברה קטנה יחסית, והוביל אותה להיות ספקית הרפואה הדיגיטלית, ומנהלת את הפרוייקטים הרפואיים במיקור החוץ - המשמעותיים ביותר בארץ" ציין דוידוף.

x