נְגִישׁוּת

גודל טקסט

גדול קטן רגיל

ניגודיות

ניגודיות בהירה ניגודיות כהה רגיל

קישורים

סמן קישורים רגיל

כותרות

סמן כותרת רגיל
דווח
 
 
 

טבע מודיעה על מיצוב וזהות חזותית חדשים בישראל –כחלק ממהלך גלובאלי רחב

 

 



לקרנות המשקיעות בטבע לחץ כאן

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE and TASE: TEVA), הודיעה היום על השקת המיצוב והזהות החזותית החדשים שלה בישראל – כחלק מהשקת המותג הגלובאלי. 

השקת המותג הגלובאלי היא חלק אינטגרלי מתהליכי הרה-ארגון, שהחלו בדצמבר 2017 וכעת הינם בשנתם השנייה. הארגון מחדש נועד, בין היתר, לאפשר לנו לפעול כחברה אחת ומאוחדת, להשיג מיקוד מסחרי טוב יותר ולהגביר את הקרבה שלנו לשווקים, תוך יצירת ערך. התהליכים המבניים של פישוט ואיחוד שאנו מיישמים לאורכה ולרוחבה של טבע – ובכללם השקת מותג גלובאלי אחד – מכוונים לשיפור והידוק שיתוף הפעולה והתיאום בין כל היחידות העסקיות, חיזוק תרבות ארגונית משותפת, כמו כן הם מייצרים מערכת אחת של סדרי עדיפויות, יעדים והתחייבויות פיננסיות.
 
"ההשקה המחודשת של מותג טבע ברחבי העולם תסייע לנו ביצירת תרבות משותפת לארגון ובהגברת המודעות לפעילותה של טבע והשפעתה המשמעותית על בריאותם של כ-200 מיליון אנשים ברחבי העולם, בכל יום. במסגרת מהלך ההשקה אנו מטמיעים זהות חזותית חדשה ומיצוב גלובאלי ממוקד מטרה – להיות חברה גלובאלית מובילה בתרופות גנריות וביו-פרמצבטיות ולשפר את חייהם של מטופלים", אמרה איריס בק-קודנר, סמנכ"לית בכירה לתקשורת התאגיד ולמיתוג גלובאלי.
 
"ההשקה בשוק הבית שלנו, מרגשת ובעלת חשיבות מיוחדת לטבע, כחברה ששורשיה נטועים בארץ מאז שנת 1901, והיא מהווה נדבך נוסף בקשר העמוק של טבע לישראל. אמנם, השקת מותג חדש בעת שמתבצעים תהליכי רה-ארגון בחברה אינו מהלך אינטואיטיבי, אך עבורנו, זו הייתה הזדמנות לזהות ולבצע את ההתאמות הנדרשות על מנת לעמוד בצרכים המשתנים של המטופלים ואנשי המקצוע בתחום הבריאות, לפשט ולאחד את החברה וכן לרתום ולהניע את העובדים שלנו סביב טבע בתקופה של בניה מחדש. אנו מנהלים כל השקה תוך התאמה למאפייני השוק הרלבנטי בתוך המתווה הגלובאלי, באחריות ובאופן העושה שימוש מיטבי בתכניות ומשאבים קיימים", הדגישה בק-קודנר.
בתהליך היישום, שייפרס על פני שנתיים, אנו מתמקדים בעיצוב מחדש ושדרוג של נקודות המגע המשמעותיות ביותר שיש למטופלים ובעלי המקצוע בתחום הבריאות עם טבע, וזאת בהתבסס על תובנות מחקריות. עד כה טיפלנו באריזות המוצרים, חומרי השיווק עבור אנשי המקצוע, מידע רלבנטי למטופלים ובני משפחותיהם, וכן בתוכן דיגיטלי בנוגע לבריאות באתר ובעמוד הפייסבוק החדשים שלנו. אנו נמשיך לפתח את הצעת הערך שלנו, לתמוך במטופלים – ולראשונה גם בבני משפחותיהם – לאורך מסע הבריאות שלהם ולהבטיח שכל נקודת מגע עם טבע תהיה בעלת ערך. 
 
שיעור המודעות לחברת טבע בקרב אנשי המקצוע בתחום הבריאות ומקבלי ההחלטות בקטגוריה גבוה ברחבי העולם באופן כללי, אך עם זאת טבע איננה מוכרת כמותג פארמה בקרב מטופלים ובני משפחותיהם, ושיעור המודעות הכללי למותג נמוך ביותר ברחבי העולם (בשונה מהמודעות האבסולוטית בישראל). תרומתה של טבע והשפעתה המשמעותית על חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם מהווה עבור החברה הזדמנות גדולה לבנות את טבע כחברה גלובאלית בעלת מותג מוכר ומועדף וזהות אחת, המאחדת ומאגדת יחדיו את כל עסקיה ומוצריה של טבע, בתום עשורים של רכישות. 
 
טבע החלה בהשקת המותג החדש בישראל בחציון הראשון של שנת 2019 וזאת לאחר יישום השקות מוצלחות ב-8 שווקים עד כה: צרפת, רוסיה, ארגנטינה, ארה"ב, קנדה, צ'ילה, איטליה ואוקראינה. במהלך שנת 2019 תשיק טבע את המותג החדש שלה בכ-20 שווקים נוספים (ביניהם, כאמור, ישראל). תהליך השקת המותג העולמי החדש פותח באמצעות תובנות שנאספו בין השנים 2015 ל-2017 מלמעלה מ-13,500 מטופלים, 9,300 בני משפחה מטפלים (Caregivers) ו-1,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות מ-20 מדינות. כל זאת במטרה להבין כיצד בריאות ומחלות משפיעות על חייהם של אנשים. תובנות אלו יושמו בעיצוב ושדרוג נקודות המגע המשמעותיות ביותר של טבע עם בעלי העניין שלה וגובשו לכדי תכנית השקה רחבה בישראל.
 
 
אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל ומנהל אשכול מדינות אפריקה, קרואטיה ומזרח תיכון: "בשוק הבית ישראל, טבע מאמצת אסטרטגיה חדשה בכל הקשר ליחסיה עם המטופלים ומעגלי התמיכה שסביבם – ובראשם בני המשפחה המטפלים. הפעילות של טבע בישראל ומחויבותה אליה ואל האנשים החיים בה אינה מסתכמת רק בהנגשת מגוון רחב של תרופות איכותיות ואספקת תרופות חדשניות. טבע ממשיכה לפעול לחיזוקה של הקהילה והחברה הישראלית, באמצעות מגוון יוזמות התנדבויות עם ארגוני חולים, השקעה במחקר ופיתוח, חינוך דור העתיד של המדענים, הירתמות להשבת מוחות המדענים ארצה ושילובם בתעשייה, וכן שיתופי פעולה שונים עם האקדמיה ומשרד החינוך. כל אלה ועוד ייחשפו בהרחבה במהלך השנה".
בנוסף תכנית ההשקה בישראל כוללת:
עיצוב חדש לפורטפוליו אריזות המוצרים של טבע בישראל – בהתאם לקו העיצובי הגלובאלי – שנועד לייצר פשטות, בהירות ונוחות שימוש למטופלים. האריזות החדשות מבליטות את המידע החשוב ביותר עבור המטופלים ומסירות ממנה גרפיקה שעלולה להסיח את הדעת. בישראל תהליך החלפת אריזות המוצרים ייעשה באופן הדרגתי ובסופו מאות ממוצרי החברה בישראל (כולל תרופות גנריות, ייחודיות ותרופות ללא מרשם) ישנו את חזותם בהתבסס על צרכי ותובנות המטופלים ולנוחותם. בנוסף, בשבועות הקרובים נעלה בקמפיין הסברתי לציבור המעדכן בשינוי ומעודד אחסון ושימוש נבון ובטוח בתרופות. 
 
יצירת נוכחות חזקה, יוזמת ומשיאת ערך – בנושאי בריאות – במרחב הדיגיטלי. לאחרונה השקנו אתר אינטרנט חדש שכתובתו teva.co.il, השם דגש על בריאות ותחומי הטיפול המרכזיים בהם טבע מתמקדת בישראל. באתר משולבים, בין היתר, סיפורים אישיים של מטופלים המבקשים לשתף ולחלוק את סיפור התמודדותם האישי עם מטופלים אחרים (Life effects). לאור הצורך הגדול במידע בריאותי מהימן, אתר טבע הפך לאתר התאגידי הגדול בישראל, עם מעל ל-100,000 משתמשים ייחודיים (UU) בחודש. לצד פלטפורמה זו הקמנו גם עמוד את הפייסבוק טבע ישראל – Teva Israel המייצר שיח ומעורבות ערה בנושאי בריאות, מדע, קהילה וחברה. 
 
קידום פעילויות ומיזמים שונים לטובת קהילת בני המשפחה המטפלים – Caregivers. בישראל חיים למעלה ממיליון אנשים המטפלים בקרוב משפחה המתמודד עם מחלת זקנה או מחלה כרונית. ממחקר שערכה טבע יחד עם עמותת CareGivers ישראל עולה כי קהילה ענקית זו אינה זוכה להכרה במצבה, אינה מקבלת סיוע שיוכל להקל על התמודדותה וזאת חרף מחיר אישי – רגשי, מקצועי, משפחתי ואף בריאותי – שהיא נדרשת פעמים רבות לשלם. במסגרת השקת המותג – ובליווי של אנשי מקצוע מובילים בתחומם ועמותת CareGivers ישראל – טבע תציע למטפלים בבני משפחה תמיכה, סיוע והכוונה במספר רב של דרכים ופלטפורמות: החל בהנגשה של מידע שימושי – פונקציונאלי ואמוציונאלי כאחד – באתר teva.co.il תחת הכותרת "דואגים למטפלים", דרך הקמת קהילה המתמחה בנושא ופתיחת קו פתוח ייעודי בתיווך עמותת CareGivers ישראל ועד ליצירת שיתוף פעולה חדשני עם בתי המרקחת הפרטיים בישראל וקידום פתרונות טכנולוגיים שיוכלו להקל על בני המשפחה המטפלים במילוי תפקידם המורכב. יוזמות חברתיות – אלה ואחרות – יסייעו למטופלים ולמטפלים במסע הבריאות שלהם על ידי העלאת הנושא לסדר היום במטרה להוביל שינוי חברתי.
 
כחלק מהשקת המותג טבע תעדכן גם את הלוגו שלה. בדומה לחברות גלובאליות רבות, הלוגו החדש של טבע יהיה לוגו אחד ואחיד, המשותף לכל עשרות השווקים בהם החברה פעילה. הלוגו החדש יחליף את קודמו, אשר עוצב לפני 33 שנה, בעת שהן טבע והן תעשיית התרופות היו שונות ללא היכר.
 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.



עוד כתבות

 

 
 
 

 

האתר מאפשר לראות את הרכבי קרנות נאמנות עד לרמת נייר הערך הבודד ובנוסף לדעת כמה קרנות נאמנות מחזיקות באותו נייר ערך מסוים ובאיזה היקף.
בנוסף האתר מעלה כתבות פרשנוית וראיונות עם מנהלי קרנות לשם הצגת מדיניות ודרך קרן נאמנות.