כיל מרחיבה את כושר ייצור תרכובות הברום בעקבות חתימה על הסכמים אסטרטגיים עם לקוחות באסיה

לקרנות המשקיעות בכיל לחץ כאן 
 

 

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/09/2019

לקרנות המשקיעות בכיל לחץ כאן 
 
יצרנית גלובלית מובילה של מינרלים וכימיקלים מיוחדים, הודיעה היום כי חטיבת כיל מוצרים תעשייתיים, היצרנית המובילה בעולם של ברום ומוצרים מבוססי ברום, מרחיבה את כושר ייצור תרכובות הברום. זאת בהמשך להתקשרות בהסכמים אסטרטגיים אשר נחתמו לאחרונה עם מספר לקוחות באסיה, עבור מוצרי ברום אלמנטרי ותרכובות ברום.
 
כיל מוצרים תעשייתיים תרחיב את כושר הייצור של מעכב הבעירה TBBA, תרכובת המשמשת בעיקר לייצור מעגלים מודפסים עבור תעשיית האלקטרוניקה, במפעלי תרכובות הברום בנאות חובב, בהיקף של עד 25 אלף טון בשנה. כמו כן, בכוונת החברה להרחיב בכ- 50% את כושר הייצור של FR1025, מעכב בעירה פולימרי ידידותי לסביבה המשמש לתעשיית הרכב, ולהגדיל את צי מכלי הברום (איזוטנקים) בכ- 10%. לצורך כך, החברה תשקיע כ- 50 מיליון דולר אשר צפויים להניב הכנסות שנתיות של עד 110 מיליון דולר החל מ- 2021.
 
הגדלת כושר הייצור הינה תוצאה, בין השאר, של הסכמים אסטרטגיים אלה ושל הירידה בייצור הברום בסין, אשר הביאה לשינוי במאזן הביקוש וההיצע של TBBA, חומצה הידרוברומית HBR)) וברום אלמנטרי בשוק. המשך הידלדלות משאבי הברום בסין והגברת הלחץ הרגולטורי הסביבתי במדינה, צפויים להביא למוטיבציה גבוהה יותר בקרב לקוחות סיניים לחפש ספק אמין לטווח ארוך על מנת להבטיח ייצור סדיר ורציף ללא הפרעה.
 
ענת טל, נשיאת כיל מוצרים תעשייתיים, מסרה כי "ההסכמים האסטרטגיים עליהם חתמנו לאחרונה, וכתוצאה מכך הרחבת כושר הייצור של מעכבי הבעירה במפעלי תרכובות הברום בישראל, הם עדות למעמדה המוביל של 'כיל מוצרים תעשייתיים' בשוק הברום העולמי, כמו גם ליעילות הייצור, איכות המוצרים הגבוהה, אספקת המוצרים האמינה והסטנדרטים הסביבתיים והבטיחותיים הגבוהים שלנו. הרחבת כושר הייצור תאפשר לנו לעמוד בחוזים הקיימים, ולהתקשר בהסכמים אסטרטגיים ארוכי טווח חדשים עם לקוחות נוספים, תוך המשך חיזוק מעמדנו בשוק".
 

 

x