ווליו בייס >> המלצת "קנייה" למניית להב אל. אר עם מחיר יעד של 2.65 שקל למניה – 43% מעל מחיר השוק

לקרנות המשקיעות בלהב לחץ כאן

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/09/2019

לקרנות המשקיעות בלהב לחץ כאן

בית ההשקעות ווליו בייס פירסם המלצת "קנייה" למניית להב אל. אר עם מחיר יעד של 2.65 שקל למניה, הגבוה ב-43% ממחיר השוק הנוכחי של המניה.

 
האנליסט שי ליפמן כתב כי "אנו נותרים בהמלצת קנייה ומעדכנים את מחיר היעד ל- 2.65  שקל (לעומת מחיר של 2.5 שקל בעדכון קודם) אפסייד של כ- 43%. מצאנו כי שווים של הנכסים בספרים הוא ריאלי (ואף בטווח הנמוך) ולהערכתנו בהמשך המגמה החיובית בגרמניה סביר כי יעלה אפילו בטווח הקצר (מה שיבוא לידי ביטוי בשיערוכים חיוביים לקראת סוף 2019). לחברה מזומנים כדי להמשיך ולהרחיב את פעילותה ואנו מצפים שכך תעשה. כפי שהחברה בנתה את להב הרים ירוקים אנו מצפים כי תשוב להקים זרועה של פעילות סולארית ותנצל לטובת כך את תזרים המזומנים הנאה שנבע לה ממימוש מניות סולגרין"
 
ליפמן כתב כי החברה מתרכזת בשני תחומים עיקריים: נדל"ן להשקעה – נכסים מניבים בגרמניה ובישראל ואנרגיה ירוקה מתחדשת – פרויקטים לייצור חשמל באמצעות מתקני PV (פעילות שרוכזה בסולגרין ונמכרה לשותף, כיום בונה החברה תשתית לפעילות חדשה.
 
"פעילות הנדל"ן להשקעה בגרמניה צומחת בקצב נאה והיא כוללת כיום אחזקה של 33 נכסים, חלק גדול מהם מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקט או רשתות DIY. האסטרטגיה של החברה בפעילות זו היא של השבחת הנכסים ע"י הגדלת שכ"ד, בדרך של הרחבה של המרכז המסחרי ע"י ניצול זכויות בנייה או שינוי תמהיל השוכרים וחלוקת השטח הכולל למספר רב יותר של שוכרים, הארכת הסכמי השכירות ועוד".
 
"פעילות האנרגיה הירוקה של החברה רוכזה בחברת סולגרין והתאפיינה ביזום, הקמה, רכישה אחזקה וניהול של מערכות פוטו וולטאיות בישראל. בתחילת אוגוסט השנה במהלך תהליך התמחרות מכרה להב את אחזקותיה בסולגרין תמורת כ- 44.4 מיליון שקל, מה שיביא את החברה לרשום רווח לפי מס של כ- 8 מיליון שקל ברבעון השלישי. התזרים הפנוי שייצרה עסקה זו ישמש את החברה להקמה של פעילות עצמאית בתחום זה תוך ניצול הידע הנצבר במהלך שנות הפעילות בלהב הרים ירוקים"
 
"סדרת אג"ח להמרה של החברה בהיקף של כ-48 מ' שקלים נמצאת להערכתנו  בסבירות גבוהה להיכנס לכסף ויהפכו להון בטווח הבינוני (ספטמבר 2020), מה שיחזק משמעותית את מאזן החברה".
 
"אנו ממשיכים לעקוב אחרי חברת להב אל אר, מתרשמים מקצב הצמיחה ומביצוע העסקאות. מצפים להקמה מחדש של זרוע פעילות סולארית (לחברה מזומנים בהיקף של כ- 45 מיליון שק'ל לטובת הנושא) ולהרחבה של הפעילות המניבה בגרמניה (גם כאן לטובת החברה ישמשו כ- 11 מיליון אירו במזומן)".
 
 
x