ראשי קרן הגשמה שוחררו בתנאים מגבילים

חנן שמש ורון ברקוביץ שוחררו בתנאים מגבילים שכוללים ערבות בנקאית או הפקדה כספית של 250,000 אלף שקל להבטחת תנאי השחרור במקרה של שמש וערבות ברקוביץ נקבעה על 150,000 שקל.

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/09/2019

ב10.9 חנן שמש ורון ברקוביץ שוחררו בתנאים מגבילים שכוללים אי יצירת קשר ישיר או עקיף עם מי מהמעורבים בפרשה, לרבות יצירת קשר עם משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן בנוגע לפרשה הנחקרת למשך חצי שנה. רשות ניירות ערך תחזיק בדרכונו של שמש למשך חצי שנה ובאותו הזמן יוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ. זאת, לצד ערבות בנקאית או הפקדה כספית של 250,000 אלף שקל להבטחת תנאי השחרור במקרה של שמש. ערבות ברקוביץ נקבעה על 150,000 שקל. 
 
 
על פי החקירה של הרשות שני המעוכבים עמוד בראש חברת הגשמה שהקימה במהלך 2018 תאגיד בארה"ב בשם "הגשמה לנסינג מישיגן". התאגיד שיתף פעולה עם היזם גארי דרגול, כדי לרכוש נדל"ן מניב במישיגן ארה"ב שרכישתו הושלמה באמצע 2017. עד מאי 2019 גייסה הגשמה 2.8 מיליארד שקל מאלפי משקיעים. בנובמבר 2018, הודיעה החברה כי נגד דראגול וחברותיו קיימים מהלכים פליליים בארה"ב. הרשות חושדת כי דיווח זה מטרתו הייתה הטעיית המשקיעים ולחברה היה מידע על צרות דראגול במשך כמה חודשים אך בחרה שלא לדווחו. בהמשך החברה דיווחה דיווח נוסף על כך שהפרויקטים נמצאים בניהול שוטף של מנהל מיוחד ובשיתוף פעולה עם החברה. הרשות רואה גם בדיווח זה כמטעה ובעל כוונות להטעות את המשקיעים.  

 

 

x