מאוחדת בחרה במנורה מבטחים כזוכה במכרז הביטוח הסיעודי ללקוחותיה היקף הפרמיה 1.3 מיליארד שח

מחקרים עדכניים מעלים כי אוכלוסיית בני ה-75 ויותר, תכפיל את עצמה במהלך העשור הקרוב. הצטרפות לביטוח סיעודי כבר בגיל צעיר - תהווה פקטור משמעותי באיכות החיים של המבוגרים וילדיהם

 

 
 

בועז קידר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/09/2019

קופת חולים מאוחדת בחרה במנורה מבטחים כמבטח הבא של כחצי מיליון לקוחות הביטוח הסיעודי של הקופה. היקף העסקה לחמש השנים הקרובות (החל מ-1 בינואר 2020) יגיע לכ-1.3 מיליארד ש"ח.
 
הפרמיה השנתית בהיקף של כ- 260 מיליון ש"ח צפויה אף לגדול במהלך תקופת ההתקשרות,  ככל שמנורה מבטחים תצליח לצרף לביטוח הסיעודי שלה מבוטחים נוספים מקרב מ-1.2 מיליון לקוחות מאוחדת. בהסכם בין מאוחדת למנורה מבטחים נקבעה אופציה להארכת העסקה ב-3 שנים נוספות. ההצעה של מנורה מבטחים ביטוח גברה על הצעותיהן של הפניקס (המבטחת הקודמת של לקוחות מאוחדת) וכלל ביטוח.
 
מחקרים עדכניים מעלים כי אוכלוסיית בני ה-75 ויותר, תכפיל את עצמה במהלך העשור הקרוב. הצטרפות לביטוח סיעודי כבר בגיל צעיר – תהווה, לפיכך, פקטור משמעותי באיכות החיים של המבוגרים וילדיהם.
 
מנכ"לית מאוחדת, סיגל רגב רוזנברג, הודתה לחברת הפניקס על יותר מ-20 שנות שירות נאמנות ללקוחות מאוחדת וציינה כי הודות לליווי הצמוד של רשות שוק ההון, ההליך המכרזי החדש, הניב דמי ניהול נמוכים יותר לקרן ההדדית של לקוחות מאוחדת, מעורבות גבוהה יותר של חברת הביטוח בניהול הסיכונים ומנגנון משודרג של ניהול התביעות - מכפי שקבעו תנאי הביטוח הסיעודי בעבר. "במכרז שהתקיים עפ"י הכללים שהוציאה רשות ההון לא הסתפקנו רק בבחינת ההצעות הכספיות" מדגישה רגב רוזנברג ומציינת כי "מעבר למחיר האטרקטיבי ביותר, נבחנה  יכולת החברות שניגשו למכרז לקלוט כראוי את מאות אלפי לקוחות מאוחדת ברמת שירות גבוהה, את תשואות המבטחים השונים לאורך זמן ואת מחוייבות הגורם המבטח לניהול יעיל של התביעות".
 
מנורה מבטחים תחזיק ותנהל בנאמנות עבור לקוחות מאוחדת את הכספים הצבורים בקרן המבוטחים (קרן הדדית שאליה מופרשות חלק מהפרמיות) ואת אלו אשר ייצברו בקרן בעתיד.  מנורה תישא ב-20% מהסיכון הביטוחי ואילו קרן המבוטחים תישא ב-80% מהסיכון.
 
יודגש כי החלפת החברה המבטחת את לקוחות מאוחדת בביטוחי הסיעודי – בין הפניקס למנורה מבטחים, יתבצע ע"פ כללי רשות שוק ההון באופן אוטומטי שאינו מצריך פעולה כלשהי מצד המבוטחים. את הליך המכרז החדש לביטוח סיעודי ללקוחות מאוחדת הוביל אגף תקציבים, ביטוחים ומידע במאוחדת, בראשות רו"ח נגה פל.
 
יהודה בן אסאייג, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח" הודה לקופת חולים מאוחדת והעומדים בראשה על הבעת האמון בקבוצת מנורה מבטחים. "אנו בטוחים כי נצדיק את הבחירה בחברתנו, תוך מתן מוצר ושירות איכותי לחברי הקופה" אמר בן אסאייג וציין כי הזכייה  בביטוח הסיעודי של לקוחות מאוחדת, מצטרפת לזכיות נוספות של מנורה מבטחים ביטוח השנה לביטוח הסיעודי של חברי קופת חולים לאומית וחברי "צוות" ומשלימה שנה של עשייה פורייה ותנופה אדירה לתחום הבריאות של החברה.

 

x