הפניקס ממשיכה לשפר את חווית הלקוח שלה – מטמיעה יכולות בינה מלאכותית באמצעות מערכת KMS Lighthouse

לקרנות המשקיעות בהפניקס לחץ כאן 

 

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/09/2019

לקרנות המשקיעות בהפניקס לחץ כאן 

 

חברת הביטוח הפניקס, המובילה את שוק הביטוח בישראל, בחרה במערכת המתקדמת לניהול ושיתוף ידע של KMS Lighthouse מקבוצת אמן. הודות למערכת החדישה, תוכל החברה לספק מידע ושירות מהיר ויעיל, תוך שימוש בטכנולוגיות machine learning ובינה מלאכותית (AI) מתקדמות.

מערכת ה-KMS Lighthouse החדשנית, המחליפה את מערכת Kana, תאפשר קיטלוג יעיל ומסודר של מאגרי המידע הגדולים של הארגון, וכן קיצור זמן המענה ללקוחות הודות לשימוש במנוע חיפוש מהחדשניים בעולם. המערכת תאפשר לנהל ולשתף ידע למערכות תומכות שיחה, תוך ריכוז עולמות התוכן השונים. כמו כן, המערכת החדשנית תאפשר לקצר משמעותית את זמני ההדרכה וההכשרה של נציגי השירות.

במערכת יכולות מתקדמות כגון: מנוע החיפוש המתקדם כולל מנגנון Get Answer המציג תשובה חד-ערכית, מידע מתובנת בהתאם לנושא המקל על איתור המידע, סימולטור תהליכים, מודול מבחנים וסקרים ישירות מהמערכת ומודול דוחות מורחב. כחלק מהפרויקט יבוצע מיפוי של התוכן הקיים ואפיון התבניות בהתאם לBest Practice- והדרכות שימוש במערכת וליווי בשלב העלייה לאוויר.

 

הפרויקט, שהחל ביולי, יושק בסוף השנה.

קרן גרניט, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך התביעות, התפעול והשירות: "אנו ממשיכים לשפר ולייעל את מתן המענה לציבור הסוכנים והלקוחות, במסגרת מהפכת השירות של הפניקס. מטרת השירות היא לפשט ולקצר משמעותית את התהליכים ולעדכן את הסוכנים ואת הלקוחות באופן נוח ובזמן אמת. לאחרונה השקנו את שירות הלקוחות בווטסאפ, וכן שירות 'החזר בקליק' להגשת תביעות ביטוח אמבולטורי בבריאות,"חדר התביעה שלי" בתביעות סיעוד, ניתוחים ועוד, כל זאת במטרה להנגיש את תהליכי השירות המרכזיים לנוחות המבוטחים במקום ובזמן המתאימים להם – אנו צופים כי המערכת החדישה תשפר אף יותר את יכולות השירות ותחזק את המובילות שלנו בשוק".

שגיא אליהו, מנכ"ל KMS Lighthouse  ומנהל הפעילות הבינלאומית בקבוצת אמן: "אנו גאים ללוות את חברת הפניקס בתהליך הנגשת המידע ללקוחות ולעובדים. הפתרון הטכנולוגי שאנו מספקים הינו מהמתקדמים בעולם, שיאפשר להפניקס להמשיך ולייעל תהליכים ולתת מענה אחיד, מהיר וממוקד בנושאים שונים".

 

חברת KMS Lighthouse

KMS Lighthouse מקבוצת אמן הינה חברה בינלאומית המתמחה בניהול ידע ארגוני בענן ו-machine learning. הטכנולוגיה החדשנית של החברה מאפשרת לארגונים ולמוקדי שירות לספק מידע מהיר ואמין באינטראקציה יעילה וקצרה ביותר, בין היתר באמצעות פטנט רשום המאפשר לצרכן לשאול שאלות בשפה חופשית. על לקוחות החברה בארץ ובעולם נמנים ארגוני ענק כגון משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים וחברות טלקום. ל-KMS Lighthouse פעילות נרחבת בישראל ובאתרים נוספים בעולם, לרבות ארה"ב, בריטניה ורוסיה. קבוצת אמן הינה מהמובילות בתחום הטכנולוגיה וה-IT ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, עם חברות בנות בארץ ובחו"ל. הקבוצה, שהוכתרה כאחת מ-100 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל, מונה כ-2500 עובדים ומובילה פעילות בינלאומית גדולה כולל מרכזי פיתוח, ב-7 מדינות עם כ-700 עובדים גלובליים, מאירופה ועד המזרח הרחוק.

 

 

x