הפניקס זהיר מציעה הארכת תקופת שכירות לרכב חלופי ב- 99 ש"ח ליום בלבד

לקרנות המשקיעות בהפניקס לחץ כאן 

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/09/2019

לקרנות המשקיעות בהפניקס לחץ כאן 
 

שלמה מילר, סמנכ"ל בכיר ומשנה למנהל תחום ביטוח כללי בהפניקס: "השנה הכנסנו חידושים רבים בתכנית הביטוח של הפניקס זהיר, כל זאת על מנת להביא למבוטח את תכנית הביטוח הטובה, המקצועית והמשתלמת ביותר"

הפניקס מודיעה על תוספת חדשה בתכנית "הפניקס זהיר" במסגרתה מבוטחי התכנית הזכאים לרכב חלופי על פי תנאי כתב השירות, יוכלו להאריך את תקופת השכירות של הרכב החלופי מעבר לתקופת הזכאות המגיעה להם על פי כתב השירות תמורת תשלום בסך 99 ₪ ליום בלבד (כולל מע"מ). המחיר המוזל יהיה תקף בכל ימות השנה כולל בתקופת הקיץ ובתקופת החגים.

הארכת תקופת השכירות תינתן במקרים של גניבה ואובדן גמור. הרכב החלופי לו זכאי המבוטח בתקופת ההארכה הינו רכב חלופי אוטומטי קטן.

התוספות האלה הינן חלק מהחידושים שהוסיפה הפניקס לתכנית "הפניקס זהיר" השנה ובהן: רכישת הרחבה להחלפת השמשה ברכב פרטי לשמשה מקורית ללא השתתפות עצמית. 40% הנחה על רכישת מצבר חדש, למבוטח שהזמין שירותי דרך וגרירה, רכישת הרחבה לרכב חלופי אוטומטי משפחתי בתמורה לתוספת פרמיה בת 2.5 ₪ לחודש בלבד ועוד.

תכנית "הפניקס זהיר" מאפשרת לבטח נהגים מגילאי 21 ומעלה, בעלי ותק נהיגה מעל שנה, וכן מבוטחים עם תביעה אחת בשלוש שנים אחרונות או עם שנתיים אחרונות נקיות מתביעות. המהפך החיתומי הייחודי אותו הובילה הפניקס, ולפיו מבוטח שהגיש תביעה אחת בארבע השנים האחרונות – יקבל בביטוח מקיף תעריף בסיסי זהה לתעריף של מבוטח ללא תביעות בשלוש השנים האחרונות - חל גם בתוכנית "הפניקס זהיר".

שלמה מילר, סמנכ"ל בכיר ומשנה למנהל תחום ביטוח כללי בהפניקס: " השנה הכנסנו חידושים רבים בתכנית הביטוח של הפניקס זהיר, כל זאת על מנת להביא למבוטח את תכנית הביטוח הטובה, המקצועית והמשתלמת ביותר.

הארכת תקופת השכירות לרכב חלופי בסכום אטרקטיבי הינה צעד נוסף בשדרוג תנאי התכנית".

 

x