הנהלת המ-לט פתחה את המסחר לרגל 25 שנות מסחר בבורסה

לקבוצה 15 סניפים/משרדי מכירות ברחבי העולם, והיא מעסיקה כ-1,100 עובדים

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/10/2019

הנהלת המ-לט (ישראל-קנדה) פתחה את המסחר לרגל 25 שנות מסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

חברת המ-לט וחברות הבנות שלה עוסקות בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מחברים, ברזים ושסתומים, למערכות פיקוד ובקרת זרימה והולכה תעשייתיות, למערכות הובלת גזים "אולטרה נקיים" ולהולכה של נוזלים וגזים, המשמשות את תעשיות השבבים, הכימיה והאנרגיה.

לקבוצה 15 סניפים/משרדי מכירות ברחבי העולם, והיא מעסיקה כ-1,100 עובדים.

המלט נסחרת בענף התעשייה בבורסה, הכולל 62 חברות בשווי כולל של כ-107 מיליארד שקל, המהווים כ-14% מסך שווי המניות.. המ-לט נסחרת בענף התעשייה 15 ונכללת במדדים המובילים בבורסה כמו תא-90, ת"א-125, SME-150 ותל-דיב

אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט" :אנו גאים על כך שמניות המ-לט נסחרות כבר 25 שנה במדדים המובילים של הבורסה. המ-לט היא דוגמא לחברה אשר תורמת לקידום התעשייה הישראלית בעולם, צומחת וגדלה ובעזרת הבורסה בתל אביב אף מאפשרת לציבור הרחב להיות חלק מהצלחה זו. המעמד הזה מוכיח שההתמדה והעבודה הקשה נושאות פירות. במהלך השנים רכשנו חברות כדי לשרת תעשיות צומחות, חזקנו את מעמדנו בקרב הלקוחות הגדולים ובססנו את הצמיחה בשלושת תחומי פעילותינו. חשוב להדגיש שכל זאת הושג בזכות המשאב האנושי הנהדר הקיים בקבוצה. אנו נמשיך בעשייה הפורייה למען התפתחותה העסקית וצמיחתה של החברה גם בשנים הבאות. בפרוש השנה החדשה אני מאחל לכל שנה טובה, שתהא זו שנה של חדוות עשייה, הצלחה ובריאות."

ענת גירון, מנהלת יחידת הקשר עם החברות במחלקה הכלכלית בבורסה: "המ-לט היא דוגמה לסיפור הצלחה של חברה שהחלה בבית מלאכה קטן לפני כמעט 70 שנה, , שהקים צבי טופז ז"ל בעיר חיפה וכיום שווי החברה עומד על כ- 800 מיליון ₪ עם תשואה של כ- 280%  ב- 10 השנים האחרונות.  זו דוגמא לחברה שצמחה וגדלה בבורסה בתל אביב ואנו מאחלים לחברה המשך הצלחה לטובת המשקיעים והמשק הישראלי".

בתמונה מימין לשמאל: יעל לוסטיגמן, סמנכ"לית משאבי אנוש המ-לט;  אריק מימרן, סמנכ"ל הפיתוח המ-לט;  רעות רוזן, סמנכ"לית שרשרת אספקה גלובלית המ-לט; אליעזר פרנפס, סמנכ"ל הכספים המ-לט; אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט; גילון בק, יו"ר דירקטוריון המ-לט; ענת גירון, מנהלת יחידת הקשר עם החברות בבורסה; אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה.

 

x