יו"ר קבוצת סמלת, מר מיכאל לוי הודיע היום כי דירקטוריון החברה אישר את המלצתו למנות את בנו עומר לתפקיד יו"ר מועצת המנהלים

עומר לוי, שכיום הוא מנכ"ל הקבוצה, מילא לאורך השנים מספר תפקידים בחברה וביניהם כמשנה למנכ"ל החברה

 

 
 

קרן מרדכי צילום סיון פרג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/10/2019

 
יו"ר קבוצת סמלת, מר מיכאל לוי הודיע היום כי דירקטוריון החברה אישר את המלצתו למנות את בנו עומר לתפקיד יו"ר מועצת המנהלים.
 
עומר לוי אשר כיהן כמנכ"ל הקבוצה עם עזיבתו של אורי להב, מילא לאורך השנים מספר תפקידים בחברה וביניהם כמשנה למנכ"ל החברה. 
 
לוי, ישמש מעתה כיו"ר מועצת המנהלים עם כניסתו של שי פלדמן לתפקיד מנכ"ל קבוצת סמלת. 
 
מיכאל לוי, ציין: "אני שמח לעדכן כי דירקטוריון החברה אישר היום את המלצתי למינויו של עומר לוי ליו״ר החברה. מבחינת עומר זו סגירת מעגל לאחר שהתחיל את דרכו בעולם הרכב כבר בגיל צעיר במרכזי השירות של החברה. בעשר השנים האחרונות מילא עומר בהצלחה מגוון תפקידים בחברה. בתפקידו האחרון שימש כמנכ״ל בפועל ולפני כן כמשנה למנכ״ל. שינויים אלה יכנסו לתוקף מיידי, וזאת בהמשך לכניסתו של שי לתפקיד המנכ״ל בשבוע שעבר. מאחל לעומר ושי בהצלחה בתפקידם החדש.
 
עומר לוי ציין: "אני מודה לחברי הדירקטוריון על האמון והתמיכה ומאחל הצלחה בשמי ובשם כל עובדי סמלת לשי עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל. 
 
 
קבוצת סמלת הינה מיבואניות הרכב הוותיקות בישראל. קבוצת סמלת הינה היבואנית של מותגי הרכב: פיאט, סובארו, אלפא רומיאו ואיווקו. כמו כן, לפני כשלוש שנים (2016), הפכה ליבואנית מותגי הרכב קרייזלר, דודג' ראם ו-Jeep. בנוסף, בבעלות קבוצת סמלת נמצאות החברות אוטו איטליה רומניה ( פיאט, אלפא רומיאו, Jeep, מזראטי) ואוטו איטליה ישראל, יבואנית פרארי ומזראטי.
 
x