מינויים חדשים בהנהלת בנק הפועלים

גב' דלית רביב מונתה למשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית; מר רם גב מונה למשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הפיננסית (CFO); ומר עמית אוברקוביץ' מונה למשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת משאבי אנוש.

 

 
רם רגב, צילום אורטל מוטאירם רגב, צילום אורטל מוטאי
 

אדם כהן צילום: סיון פרג, אורטל מוטאי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/10/2019

דירקטוריון בנק הפועלים אישר הבוקר (א', 6 באוקטובר 2019) את המלצת מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, למנות שלושה בכירים לתפקידים בהנהלת הבנק:  
גב' דלית רביב מונתה למשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית. 
 
מר רם גב מונה למשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הפיננסית (CFO). 
 
מר עמית אוברקוביץ' מונה למשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת משאבי אנוש. 
 
גב' דלית רביב מכהנת כיום כמנהלת האגף המסחרי בחטיבה העסקית של הבנק. רביב תחליף את מר רונן שטיין, אשר הודיע על פרישה בחודש יוני לאחר 26 שנים בבנק. רביב עובדת בבנק מזה כ-27 שנים והיא מילאה שורה של תפקידים ניהוליים בחטיבה העסקית והקמעונאית. מינויה כפוף לאישור בנק ישראל.
 
מר רם גב מכהן כיום כמשנה למנכ"ל ו-CFO של חברת ישראכרט בע"מ. גב יחליף את עופר קורן, אשר הודיע על פרישה בחודש אוגוסט. לגב ניסיון עשיר ונרחב בתפקידים מקבילים במגזר הפיננסי ומינויו כפוף לאישור בנק ישראל.
 
מר עמית אוברקוביץ' מכהן מזה כ-5 שנים כסמנכ"ל ארגון ומשאבי אנוש בחברת החשמל לישראל בע"מ. אוברקוביץ יחליף את ארז יוסף, אשר הודיע על פרישה בחודש יולי לאחר כ-30 שנה בקבוצת הבנק. 
 
חטיבת משאבי אנוש תהיה כפופה ישירות למנכ"ל והיא תפוצל מחטיבת ה-COO. אגפי הלוגיסטיקה והרכש יועברו לחטיבה הפיננסית ומרכז תפעול בנקאי יועבר לחטיבה הקמעונאית. החשבונאי הראשי של הבנק יוכפף במישרין למנכ"ל הבנק. המינויים והשינויים אמורים להיכנס לתוקף בחודשים הקרובים. מינוייהם של גב' רביב ומר גב וכן חלק מהשינויים הארגוניים כפופים לאישור הפיקוח על הבנקים. 
 
מנכ"ל הבנק, דב קוטלר, אמר: "אני מאמין שיחד עם צוות ההנהלה האיכותי הנוכחי, יחד עם חברי ההנהלה החדשים ועובדי הבנק נצעיד את הבנק קדימה ונמשיך להיות המוסד הפיננסי המוביל בישראל תוך התמודדות עם מכלול האתגרים הניצבים בפנינו. בנוסף, אני מבקש להודות לרונן שטיין, לארז יוסף ולעופר קורן על תרומתם המשמעותית בהובלת הבנק לאורך השנים ומאחל להם הצלחה רבה בהמשך דרכם החדשה". 
 
בתמונה הגדולה: רם גל צילום אורטל מוטאי
בתמונה הקטנה: דלית רביב צילום סיון פרג'
 
x