אלוט >> אנליזה ראשונית של חברת "פרוסט אנד סאליבן"

לקרנות המשקיעות באלוט לחץ כאן 

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/10/2019

אלוט מייצרת הכנסות משני מקורות עיקריים: (1) מכירות של פתרונות תקשורת המציגים למפעילי רשת את הנעשה ברשתות שלהם ברזולוציה הגבוהה ביותר (2) מכירות של פתרונות אבטחת רשת, כמו אבטחה כשירות מוסף. באופן זה, ספקי תקשורת יכולים להציע פתרונות למשתמשי קצה על מנת להגן
עליהם מפני איומי סייבר.
 
  •  בשנת 2018 הכנסותיו של אלוט GAAP Non הסתכמו ב -96 מיליון דולר, עלייה משנת 2017 (82 מיליון דולר) ומשנת 2016 (91 מיליון דולר). סך ההכנסות ברבעון השני של 2019 היו 6.26 מיליון דולר, עלייה של 15% לעומת 0.23 מיליון דולר ברבעון השני של 2018.
  •  אלוט הציגה צוות ניהול חדש אשר מנוסה מאוד וממוקד ביישום האסטרטגי של החברה.
  •  אלוט קיבלה החלטה אסטרטגית למקד את מאמצי השיווק והמכירות שלה באבטחת רשתות סלולריות. אנו צופים כי הכנסותיה של אלוט יגדלו משמעותיות במהלך 5 השנים הבאות עקב הצמיחה הגבוהה הצפויה בענף זה, וחשוב מכך המעבר של החברה מ- CAPEX למודל עסקי של חלוקת הכנסות עם המפעיל הסלולרי (Share-Rev). 
  • להבנתנו, אלוט תציג הכנסות קבועות יחסית עם צמיחה מסוימת בשנים הקרובות מתחום הפתרונות לספקי הרשת אשר להערכתנו יציג צמיחה דו ספרתית בשנים הקרובות ואז יתכנס לצמיחה קבועה נמוכה יחסית בשל מצב השוק והתחרות; זאת בעוד תחום אבטחת רשתות סלולריות, עסק חדש וצומח יחסית בחברה, צפוי להציג שיעורי צמיחה משמעותיים דו ספרתיים גבוהים בחמש השנים הבאות על סמך המוניטין של אלוט, ידע מעמיק בקנה מידה עולמי, והפוטנציאל הגבוה של מודל חלוקת ההכנסות.
  • סקטור הלקוחות העיקרי של אלוט הוא ספקי שירותי טלקום שיכולים למנף את שני הפתרונות של אלוט ועל כן קיימת סינרגיה בין היצע זה (האחד מאפשר ללקוחות לראות ולשלוט ברשתות שלהם והשני לאבטח אותם).
  • לאור האמור לעיל, אנו מעריכים את שוויה של אלוט לפי 8.411 מיליון דולר / 43.1 מיליארד ש"ח; מחיר יעד בטווח של 7.41 ש"ח ועד 0.42 ש"ח ובממוצע 8.41 ש"ח. 

 

x