הסכם לסאטקום >> מערכות בקונגו >> מחדשת חוזה עם וודאקום בהיקף של מעל ל- 28 מיליון דולר

לקרנות המשקיעות בסאטקום לחץ כאן 

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/10/2019

סאטקום מערכות העוסקת במתן שירותי תקשורת באמצעות תשתית לוין ותשתיות נוספות, מדווחת היום כי חברת בת בבעלות מלאה חידשה חוזה עם וודאקום בקונגו, בהיקף כולל של מעל ל- 28 מיליון דולר ל- 3 שנים.
 
במסגרת ההתקשרות תספק החברה לוודאקום, בין היתר, קיבולת לוויינית מנוהלת הן לחיבור לשדרת האינטרנט העולמית והן לחיבור בין סניפים ברשת הלקוח; שירותי גיבוי לווייני לחיבור הלקוח לשדרת האינטרנט; וכן שירותים משלימים נוספים כחלק ממערך השירות הנרחב של החברה.
 
מתחילת 2019 הודיעה סאטקום מערכות על הסכמים והרחבות חוזים בהיקף כולל של כ- 36 מיליון דולר ולצבר חוזים שעמד בסוף הרבעון השני על 35 מיליון דולר.
 
דן זיצ'ק, מנכ"ל החברה: "הודענו היום על הסכם משמעותי וחשוב עם חברת וודאקום שממשיכה לתת אמון בשירותי החברה באפריקה. הסכם חשוב זה מחזק את צבר החוזים שלנו, הויזאביליות והאמון מחברת תקשורת מובילה וחשובה באפריקה. כזכור, רכשנו את מלוא הזכויות בחברת הבת ביוני 2018 ואנו שבעי רצון מרכישה חשובה זו שמוכיחה את עצמה. הסכם זה הנו המשך למגמת הצמיחה המלווה את החברה במהלך השנה האחרונה וככלל. אנו נמשיך לחזק את פעילות החברה וצבר הכנסותיה".
 
כזכור, סאטקום מערכות רכשה את מלוא הזכויות בחברת הבת בקונגו ב-6 מיליון דולר ביוני 2018, ובין לקוחותיה נמנית גם חברת ORANGE בנוסף לוודאקום. הכנסות המיזם לפני הרכישה, במהלך השנים 2016-2017 הסתכמו ב-27.7 מיליון דולר בהיקפי רווחיות ממוצעים של 31%.
x