רה ארגון בקבוצת פסגות ושינוי אסטרטגית העבודה

ראובן קפלן מנכ"ל בית ההשקעות פסגות: "מעתה מנכ"ל חברת בת בפסגות אשר מנהלת את המוצר הפיננסי של הלקוח יהיה אחראי גם על הפצת המוצר, תפעולו ומתן השירות המלא ללקוח. כך נשיג מיקוד עסקי ומוצרי בפעילות חברות הבנות בקבוצה, מיקוד המתחייב באתגרי השוק בו אנו פועלים"

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/10/2019

מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, ראובן קפלן, הודיע היום על שינוי אסטרטגי ורה-ארגון בבית ההשקעות פסגות אותו הוא מוביל. במסגרת המודל החדש,  יועבר המיקוד העסקי והמוצרי על שלל היבטיו לחברות הבנות בקבוצה ובכלל זה כל תהליכי הפצת המוצרים, שירות ותפעול הלקוחות.
 
במסגרת מודל העבודה החדש חטיבת הלקוחות שנוהלה עד היום בבית ההשקעות תפעל מעתה בתוך היחידות העסקיות ומנכ"לי חברות הבנות (פסגות גמל ופנסיה, פסגות קרנות ופסגות ניירות ערך) יובילו את כל שרשרת הערך: כל התהליכים מול הלקוחות החל מגיוס הלקוחות, ניהול ערוצי ההפצה (סוכנים, ישיר ודיגיטל) וכלה בשירות וניהול הלקוחות. זאת בנוסף לניהול ותפעול ההשקעות - פעילויות אשר כבר כיום קיימות בחברות הבנות.  
 
מטרת המודל החדש היא מתן מענה להתפתחויות ולתמורות שחלו בשנים האחרונות בשוק ההון המצריכות מיקוד עסקי בלקוח, באופן האינטראקציה מולו ובמוצר המותאם לצרכיו .
 
בנוסף ובמסגרת המודל החדש, חלק מגופי המטה בבית ההשקעות המעניקים שירותים תומכים לחברות הבנות יאוחדו וחלקן יועברו לניהול ישיר של חברות הבנות ובמידת הצורך יבוטלו כפילויות של תפקידים. 
 
מערך היועצים יועבר תחת ניהולו של אייל גורן מנכ"ל קרנות נאמנות; מערך הסוכנים, מערך השימור, מערך יועצים פנסיונים, מערך לקוחות פרטיים ומערך המעסיקים ינוהל תחת יפעת מזרחי מנכ"לית הגמל והפנסיה (בהמשך לכך שכבר לפני כשנה השירות עבר לאחריות הגמל והפנסיה); מערך לקוחות ניהול התיקים יועבר תחת ניהולה של תמרה דירקטור מנכ"לית פסגות ני"ע; סוכנויות הבית יועברו תחת ניהולו של שלמה פשה, CFO ומשנה בכיר למנכ"ל פסגות.
 
מהלך הרה ארגון והשינוי האסטרטגי במודל הפעילות של פסגות יוביל לצמצום משרות  אשר בין היתר נובע משינויים בפעילויות היחידות העסקיות ומכפילויות תפקידים שהיו בבית ההשקעות ובמקביל בחברות הבנות. 
 
ראובן קפלן, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות: "אסטרטגיית העבודה החדשה והרה-ארגון של החברה נועדו לאפשר מיקוד עסקי והתאמת פעילות החברה לצרכים המשתנים בשוק מצד אחד ושל הלקוחות שלנו מצד שני, תוך מינוף היתרונות היחסיים של פסגות באופן שישפר את כושר התחרות שלנו. אנו שמים במרכז את המיקוד בפעילות העסקית בכך שהאחריות לטיפול בלקוחות בכל שרשרת הערך יהיה תחת אחריות המנכ"לים של חברות הבנות בצורה ישירה. במודל העבודה החדש, אני בטוח שהשדרה הניהולית הוותיקה של בית ההשקעות לצד המנהלים החדשים שגויסו, יחד עם עובדי פסגות יסייעו להביא את פסגות להצלחה והמשך הובלת השוק". 
 
עוד הוסיף ואמר: "אנחנו פועלים מול ועד העובדים של פסגות בהתאם להסכם הקיבוצי שקיים בחברה, כדי להביא לכך שהמודל העסקי החדש ישיג את מטרותיו ויביא להצלחה ארוכת טווח עבור החברה, הלקוחות והעובדים". 
 
x