מגדל >> שיתוף פעולה ייחודי וראשוני עם לשכת יועצי המס

לקרנות המשקיעות במגדל לחץ כאן 
 

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/10/2019

לקרנות המשקיעות במגדל לחץ כאן 
 
נציגי חברת מגדל ולשכת יועצי המס בישראל התכנסו על מנת לחתום על הסכם לשיתוף פעולה ייחודי וראשוני, שהוא חלק מעשייתה הרבה של מגדל לפעול לטובת העצמאיים בישראל.
 
הפגישה התקיימה במעמד ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, יוע"מ ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס, יוע"מ ועו"ד שחר שאבי, יו"ר הועדה לרווחת החבר וסוכן הביטוח ישראל מוכתר, בעלים של מוכתר סוכנות לביטוח.
במסגרת ההסכם מגדל תעניק לחברי הלשכה אפשרות לרכוש פוליסות ביטוח אחריות מקצועית וכן פוליסות בריאות, חסכון ארוך טווח ומוצרים פיננסים נוספים. מעבר לכך, מגדל תנפיק לבקשת הלשכה, המונה אלפי חברים, פוליסת אחריות מקצועית ובה כיסויים ייחודיים, המותאמים לאופי פעילותם.
 
לאורך כל שנת הפעילות המשותפת מגדל תעניק חסות לפעילויות הלשכה, ותהיה נוכחת בכנסים המקצועיים ובהשתלמויות של לשכת יועצי המס בישראל, וזאת על מנת להיות קשובה לצרכים הפרטניים של הלשכה, ולהעשיר את חבריה במידע מקצועי שיכול לסייע להם בעבודתם בתחומי הביטוח והחסכון ארוך הטווח.
 
ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות: "מגדל מעמיקה בשנים האחרונות את העשייה והפעילות למען העצמאיים בישראל, הן בתחום הפנסיה והן בתחום הכיסויים הביטוחיים להם נדרש העצמאי בשלבים שונים של עשייתו המקצועית. שיתוף הפעולה המצוין שנרקם מול לשכת יועצי המס מאפשר למגדל להכיר טוב יותר את הצרכים היחודיים של היועצים ושל אוכלוסיית העצמאים בישראל ודרך זה להתאים את המוצרים בצורה הטובה ביותר לצרכיהם. אני בטוח שבפנינו שנת פעילות משותפת מצוינת ומבקש להודות לנשיא הלשכה ירון גינדי וצוותו על הבחירה במגדל. בנוסף במגדל ביקשו להודות לסוכן הביטוח ישראל מוכתר, שהביא את שיתוף הפעולה לכדי מימוש. במסגרת שיתוף הפעולה, מוכתר סוכנות לביטוח תשווק מוצרי ביטוח כללי, ביטוחי בריאות, פנסיה ופיננסים של חברת מגדל ליועצי המס חברי הלשכה ועובדי משרדם.
 
יוע"מ ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס: "יועצי המס בישראל מייצגים למעלה מ- 300,000 עסקים ועצמאיים, והלשכה פועלת נמרצות להסרת חסמים ולעידוד ותמיכה בפיריון מגזר זה. כפועל יוצא מעיסוקם של יועצי המס, ייצוג של עסקים והכרת עולם התוכן המיסויי והכלכלי, אנחנו מכירים את הצרכים והאתגרים האמיתיים של העצמאיים, ומצאנו במגדל שותפים מלאים לחזון שלנו. שיתוף הפעולה המקצועי המבורך הזה יסייע גם לעצמאים ולעסקים הקטנים וגם ליועצי המס, הפועלים עבורם".
  
 
x