אלבר השלימה בהצלחה את המכרז למשקיעים מסווגים במסגרת הרחבת שתי סדרות אג"ח עם ביקושים של מעל 600 מיליון ש"ח

הביקושים הסתכמו בכ- 616 מיליון ש"ח והחברה תגייס במכרז למשקיעים מסווגים כ- 300 מיליון ש"ח

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/10/2019

אורן אלעזרא, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים על תוצאות המכרז ומודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה והנהלתה. אנו ממשיכים במומנטום החיובי בפעילות החברה כפי שבא לידי ביטוי בתוצאות החציון בו הצגנו שיא בפעילות בדגש על הרווח הגולמי ממכירת רכבים, הרווח הנקי וההון העצמי ואנו פועלים להמשך העמקת פעילתנו בענפי הפעילות השונים."
 
אלבר הודיעה על הצלחה במכרז למשקיעים מסווגים במסגרת הרחבת שתי סדרות אג"ח. סדרה יז' שהנה צמודה למדד זכתה לביקושים של כ- 326 מיליון ש"ח מהם בחרה החברה לקבל התחייבויות מוקדמות לרכישת אג"ח בהיקף של כ- 179 מיליון ש"ח. מח"מ הסדרה עומד על כ- 3.86 והמחיר נסגר על 102 ש"ח לכל 100 ש"ח ע.נ המשקף תשואה של 1.11%. מחיר המינימום במכרז עמד על 100.1 ש"ח.
 
סדרה יח' שהנה שקלית ואינה צמודה למדד זכתה לביקושים של כ- 290 מיליון ש"ח מהם בחרה החברה לקבל התחייבויות מוקדמות לרכישת אג"ח בהיקף של כ- 120 מיליון ש"ח. מח"מ הסדרה עומד על כ- 3.73 שנים והמחיר נסגר על 103.8 ש"ח לכל 100 ש"ח ע.נ המשקף תשואה של 2.3%. מחיר המינימום במכרז עמד על 101.37 ש"ח. מחירי הסגירה בשתי הסדרות מייצגים את מחירי המינימום לשלב הציבורי אשר צפוי להתקיים בימים הקרובים.
 
שתי הסדרות אגרות החוב מדורגות A+ על ידי S&P מעלות ומובטחות בשעבוד קבוע ויחיד בדרגה ראשונה של כלי רכב וכן שיעבוד קבוע ויחיד על כל הזכויות לקבלת תשלומים על פי הסכמי החכירה ו/או שכירות בגין כלי הרכב המשועבדים, ביחס LTV של 98% בין יתרת החוב הבלתי מסולקת לבין שווי הביטחונות הכולל. אוריון הובילה את ההנפקה ולצדה פעלו גופי החיתום של ברק קפיטל, מנורה ואיפקס.
x