פארמוקן >> נערכים להקמת מפעלה החדש בעפולה

מנכ"ל פארמוקן, גיל חובש: "אחת המטרות של פארמוקן הנה שליטה על כל שרשרת הערך עד בית הלקוח, וזאת על מנת לספק ללקוחותינו מוצרי קנאביס באיכות המירבית. הקמת המפעל ובית המסחר, הנה נדבך נוסף וחשוב השגת מטרה זו."

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/11/2019

חברת פארמוקן (ת"א: פמקנ) מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם בעלת יכולות מוכחות בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל, מדווחת על הערכות לקראת הקמת מפעלה החדש לייצור ואריזה של מוצרי קנאביס רפואי בעפולה וכן בית מסחר להפצת המוצרים כאמור. החברה חתמה על הסכם שכירות ארוך טווח ל-9 שנים (עם אופציית הארכה ל-9 שנים נוספות) למבנה בו יוקם מפעל לייצור ואריזה וכן בית מסחר לאחסון והפצה של מוצרי קנאביס רפואי.
 
המבנה, בשטח כולל של 2,500 מ"ר, מתוכו, בשלב הראשון, מתכוונת החברה להקים מפעל ייצור ואריזה ובית מסחר בשטח כולל של כ-650 מ"ר, אשר ישמש את החברה לייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי בתקן IMC-GMP ו- IMC-GDP, בהתאמה.
 
לפארמוקן ידע נרחב וניסיון משמעותי בתהליכי ייצור ואריזה של מוצרי קנאביס רפואי שנרכשו בתקופת טרום האסדרה החדשה (אז החברה ביצעה את הייצור, האריזה והפצת המוצרים באופן עצמאי). המפעל החדש יאפשר לחברה לייצר, לארוז ולהפיץ את מוצריה, תוך שליטה הדוקה על תהליך הייצור ושמירה על איכות המוצר וקניינה הרוחני של החברה, כאשר ביכולת החברה לממן במימון עצמי את עלות הקמתו המוערכת של המפעל ובית המסחר בסך כולל של כ-8 מיליון ₪. 
 
מנכ"ל פארמוקן, גיל חובש: "הקמת המפעל ובית המסחר הנה אבן דרך חשובה שתאפשר לנו לשמור על עצמאות עסקית מרבית, ייעול תהליכי הייצור וההפצה ומימוש יתרונות הידע והניסיון הרב שצברנו לאורך השנים בתהליכים אלה, וזאת כדי לספק ללקוחותינו את מוצרי הקנאביס הרפואי באיכות מירבית. החברה נמצאת בתהליך צמיחה, כשאנו מתכוונים להתחיל בפעילות שיווק ומכירות ראשונות בחו"ל באמצעות שיתופי הפעולה עליהם דיווחנו."
 
x