יחידת הבנקאות הפרטית של בנק ברקליס משיקה דסק ישראלי בשוויץ

הפעילות תנוהל ע"י דסק ישראלי שיעבוד משוויץ, בהובלתו של עמית בן סירא

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/11/2019

ברקליס מודיע על השקת דסק ישראלי בברקליס שוויץ, אשר יחל להפעיל פעילות בנקאות פרטית בישראל באמצעות מינוי צוות מיוחד שיפעל מציריך. בסינרגיה עם פעילות בנקאות ההשקעות של ברקליס בתל אביב, פעילות הבנקאות הפרטית תגדיל את ערך השירותים שמציע ברקליס לעסקים ישראלים, נכסים משפחתיים, ויחידים בעלי שווי נכסים גבוה במיוחד. השירות יוצע ללקוחות כשירים בלבד.
 
במסגרת גיוס הצוות החדש, ברקליס מודיע על מינויו של עמית בן סירא, בעל 20 שנות ניסיון בשוק הישראלי, לתפקיד ראש הדסק הישראלי. בן סירא שימש בתפקידו האחרון כמנהל בחטיבת הבנקאות הפרטית וניהול העושר בקרדיט סוויס בציריך, והיה אחראי על שווקי ישראל ומזרח אירופה. אהוד גורן ושחר אורבך, בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום הבנקאות הפרטית, מונו גם הם לצוות בציריך בכדי לתמוך בפיתוח דסק ישראל החדש. גורן עבד עד עתה בתחום הבנקאות הפרטית בקרדיט סוויס ולפני כן ב-HSBC, ולאורבך ניסיון בקרדיט סוויס ובסיטי בנק. מור חסון הצטרף לצוות כיועץ השקעות. חסון הינו בעל ניסיון רב בתחום, ועבד בעבר כיועץ השקעות בקרדיט סוויס בציריך וב-UBS Wealth Management בישראל.
 
אילן פז, מנהל ברקליס ישראל, הוסיף: "אני נרגש מהחלטת ברקליס להרחיב את הנוכחות בארץ ומהתמקדות הבנק בישראל. אני מצפה לשיתוף פעולה למתן ערך מוסף  לבסיס הלקוחות הישראלי הרחב שלנו".
 
ג'רלד מת'ייה, מנכ"ל ברקליס שוויץ, ציין: "איתרנו את היועצים הטובים ביותר בכדי לתמוך בלקוחותינו בישראל, להשיג את שאיפות הצמיחה שלנו בשווייץ, וניצול ההזדמנויות של מרכזים פיננסיים כציריך ותל אביב".
 
ז'אן-כריסטוף ג'רארד, ראש הבנקאות הפרטית של ברקליס באירופה, מונאקו ושוויץ, ומנכ"ל ברקליס מונאקו, אמר: "באמצעות הרשת הגדלה שלנו של מומחיות מקומית וגלובלית במקומות המפתח הבינלאומיים הללו, ובאמצעות הקשרים החזקים לבנקאות ההשקעות ולבנקאות התאגידית של ברקליס, אנו יכולים להציע את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחותינו".
 
הגדלת הנוכחות בציריך מהווה עדיפות מרכזית בסדרי העדיפויות של פעילות הבנקאות הפרטית של ברקליס, ביחד עם האסטרטגיה לחיזוק זרוע ניהול העושר של הבנק בשווייץ.
 
x