מניית מגדל ביטוח >> משיקה את "הכנסה למשפחה"

פוליסה ייחודית המיועדת להורים גרושים ומבטיחה תשלום מזונות גם במקרה פטירה. גובה הפיצוי החודשי ייקבע על-ידי המבוטח ויכול להחליף באופן מלא את סכום המזונות החודשי.

לקרנות המשקיעות במגדל לחץ כאן 

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/11/2019

לקרנות המשקיעות במגדל לחץ כאן 

 
מגדל חברה לביטוח משיקה בימים אלה פוליסה ייחודית ובלעדית בענף הביטוח, המיועדת להורים גרושים ומטרתה להבטיח בסיס כלכלי עבור המשפחה במקרה של אסון. הפוליסה מאפשרת להתאים את הכיסוי הביטוחי ליכולות הכלכליות של המבוטח ולצרכי המשפחה, לגילאי הילדים, ולתקופה בה המבוטח מעונין לתמוך כלכלית  בכל אחד מבני המשפחה.
 
הפוליסה מאפשרת למשפחת המבוטח להמשיך בשגרת חייה גם במקרה של אובדן, זאת באמצעות תשלומים חודשיים שתקבל המשפחה מחברת הביטוח. גובה תשלומים אלה יקבע על ידי המבוטח בעת רכישת הפוליסה. התשלומים ישולמו למשפחה החל ממועד הפטירה ועד לתום התקופה שנקבעה על ידי המבוטח במועד ההצטרפות. 
 
יודגש כי המוצר לא נועד להחליף את ביטוח החיים של המבוטחים, אשר נותן בד"כ מענה עד גיל פרישה, אלא לתת פתרון נקודתי של פיצוי בגין מזונות המשולמים לפי גיל הילדים, במידה והצד המשלם את המזונות נפטר בטרם עת. המבוטח יכול לבחור בתשלום שיכסה באופן מלא את סכום המזונות החודשי המשולם.
 
לדברי ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות, "על-פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אחד מכל ארבעה זוגות נשואים בישראל צפוי להתגרש. שיעור המתגרשים עולה מדי שנה כאשר אחד הנושאים הרגישים במסגרת הסכם הגירושין הוא גובה דמי המזונות שישולם על-ידי אחד הצדדים לילדיו. הפוליסה החדשה נועדה לתת מענה לסיטואציות בהן אחד ההורים נפטר בטרם עת וילדיו עשויים להיפגע באופן מיידי מהפסקת התשלומים החודשיים הללו והיא מאפשרת להורה לוודא שילדיו יוכלו להמשיך לנהל את שגרת חייהם ברמת החיים אליה הורגלו. אנו סבורים כי הפתרון הייחודי שאנו מציעים יאומץ על ידי זוגות המצויים בהליכי גירושין ועל ידי עורכי הדין באי כוחם של הצדדים אשר ירצו להבטיח מראש את תשלום דמי המזונות. מגדל ממשיכה להציע למבוטחיה פתרונות ייחודיים הנובעים מצרכים הקיימים בפועל במציאות חיינו המשתנה".  
 

 

x