מניית ONE טכנולוגיות >> חושפת מיתוג ולוגו חדשים

לקרנות המשקיעות בוואן לחץ כאן 
 
 

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/11/2019

לקרנות המשקיעות בוואן לחץ כאן 
 
חברת ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל, חושפת מיתוג חדש. המיתוג החדש נועד לבטא את היכולות הייחודיות של ONE וחברות הבת שלה במתן פתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה לארגונים, וכן לייצר זהות אחידה ומגובשת לכל היחידות העסקיות וחברות הבת בקבוצה.
 
 
לדברי עדי אייל, מנכ"ל ONE: "בעקבות הצמיחה המהירה של החברה והרחבת תחומי הפעילות, יצאנו לתהליך מעמיק שבמסגרתו חידדנו וגיבשנו מחדש את ערכי היסוד הייחודיים ל- ONE. כחברה עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים, אנו מלווים את לקוחותינו בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של המחר. בתקופה הקרובה נמשיך בתהליך הטמעת המיתוג החדש וחשיפתו לכלל לקוחותינו, בהם אנו רואים שותפים מלאים להצלחתנו".
 
בשנה האחרונה ONE נהנית מצמיחה מואצת ומגידול מרשים בהכנסות וברווחים. בשנה האחרונה ביססה ONE את מעמדה כקבוצת ה-SAP הגדולה בישראל ואף הרחיבה את המומחיות המקצועית שלה ואת פעילותה בתחומי הענן, ה-BI והטרנספורמציה הדיגיטלית, בין היתר באמצעות חברות הבנות: ONE Tingz, ONE BI, XacTech ופעילויות נוספות.
המיתוג החדש עוצב על ידי חברת המיתוג הישראלית פירמה בניהולו של דורון גולדנברג.
 
המיתוג והלוגו החדשים ישמשו את ONE מעתה והלאה בהתנהלותה השוטפת מול הלקוחות, השותפים, המשקיעים, וכמובן 4,000 העובדים שלה בארץ ובחו"ל.
 
x