מניית מגדל >> בשנה החולפת השתתפו 750 עובדים ממחלקות שונות בפעילויות התנדבות

רן עוז, מנכ"ל החברה; ישראל אליהו, יו"ר מגדל שוקי הון וחברי ההנהלה הבכירה של החברה אירחו במרכז הלמידה של החברה נציגים של עשרות עמותות בהן מתנדבים עובדי החברה וסוכניה

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/11/2019

בחברת מגדל ערכו השבוע אירוע הוקרה לעובדי החברה וסוכניה המתנדבים באופן קבוע עבור הקהילה, המהווה נדבך מרכזי בפעילות המעורבות החברתית אותה מקדמת מגדל לאורך השנה.
 
רן עוז, מנכ"ל החברה; ישראל אליהו, יו"ר מגדל שוקי הון וחברי ההנהלה הבכירה של החברה אירחו במרכז הלמידה של החברה  נציגים של עשרות עמותות בהן מתנדבים עובדי החברה וסוכניה. בין העמותות אשר קבלו תרומות באירוע ניתן למנות את עזר מציון, פעמונים, איחוד הצלה, אורות של תקווה, פרויקט סלעית המפעילה דירות חירום לנשים הלכודות במעגל הזנות ועוד רבות אחרות.
 
בשנה החולפת השתתפו 750 עובדים ממחלקות שונות בפעילויות התנדבות וצברו  למעלה מ- 2,500 שעות התנדבות למען הקהילה. ההתנדבות בקרב עובדי החברה היא ברוב המקרים התנדבות ארוכת טווח והמתנדבים מוזמנים להגיש במהלך השנה בקשות לתרומה בשם העמותות בהן הם פועלים. ועדת מיוחדת בוחרת את העמותות הזוכות בתרומה, בהתאם לכללים אשר נקבעו מראש. השנה זכו 21 עמותות לתרומה בסך 10,000 ש"ח כל אחת, בזכות 24 מתנדבים מקרב עובדי  וסוכני החברה הפעילים במסגרת אותן עמותות. משנת 2015, אז החלה תכנית ההתנדבות במתכונתה הנוכחית, זכו כ- 90 עמותות לתרומות בסך כולל של כמיליון שקל, וזאת לצד תרומות רבות נוספות אותן מעבירה החברה מדי שנה. פעילות  האחריות החברתית של קבוצת מגדל מנוהלת על ידי ענת עופרי.
 
רן עוז, מנכ"ל מגדל, ציין כי "בסה"כ עומד תקציב התרומות של החברה על כ-7 מיליון שקל בשנה, אולם השאלה היא לא כמה תורמים כספית, אלא עד כמה מעמידים משאבים פנימיים של החברה לטובת תרומה לקהילה. בשנה החולפת נהנו קרוב ל-100 עמותות מהתרומה האדירה של עובדי החברה באלפי שעות התנדבות, לרבות מזמנם החופשי ושמנו לעצמנו למטרה להמשיך להגדיל את אחוז העובדים המעורבים בפעילות חברתית והתנדבותית".
 
 
בתמונה, מימין לשמאל:
 
רן עוז מנכ"ל מגדל וענת עופרי, מנהלת תחום האחריות החברתית בחברה
 
קרדיט לצלם: משה מנשה
 
x