מניית פריון >> גידול של 38% ברווח למניה ל-11 סנט

פריון סיימה את הרבעון ה-3.

לקרנות המשקיעות במניית פריון לחץ כאן 

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/11/2019

לקרנות המשקיעות במניית פריון לחץ כאן 

פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של 2019, שהסתיימו ב-30 בספטמבר.

נתונים עיקריים*:

במיליוני $

(למעט רווח למניה)

רבעון 3 2019    

רבעון 3   2018    

%

1-9

2019

1-9  2018

%

הכנסות מפרסום

21.6

26.2

18%-

61.4

88.7

31%-

הכנסות מפעילויות החיפוש

44.2

31.0

43%+

121.8

92.2

32%+

סך ההכנסות

65.8

57.2

15%+

183.2

180.9

1%+

רווח נקי GAAP

2.9

2.2

32%+

7.0

3.2

119%+

רווח נקי Non-GAAP

5.0

4.3

16%+

12.8

12.0

7%+

EBITDA מתואם

7.6

6.7

13%+

20.2

18.1

12%+

תזרים מזומנים תפעולי

11.1

11.0

1%+

33.5

28.5

18%+

רווח מדולל למניה GAAP

11 סנט

8 סנט

38%+

27 סנט

13 סנט

108%+

רווח למניה Non-GAAP

18 סנט

16 סנט

13%+

49 סנט

44 סנט

11%+

 

  * התאמת נתוני GAAP  ל-Non-GAAP מופיעה מטה

 

קופת המזומנים: 52 מיליון דולר

עם פרסום התוצאות הכספיות, אמר מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "התוצאות הכספיות ברבעון השלישי הן תוצאה ישירה של ההשקעות הטכנולוגיות והאסטרטגיות שביצענו להרחבת והתאמת מוצרינו לצורכי הלקוחות. יכולתנו לספק סל פתרונות מגוון לאתרי תוכן, פלטפורמות חיפוש ורשתות חברתיות, מיצבה את פריון באופן ייחודי ליהנות ממעבר תקציבי פרסום של מותגים וסוכנויות פרסום לפלטפורמות וערוצים שונים - במטרה לממש את מטרותיהם השיווקיות.

"באמצעות פעולות אלו, השגנו זה הרבעון השני ברציפות צמיחה בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל, תוך מינוף הביצועים הכספיים והרווחיות הגולמית לייצור מזומנים. מצב המזומנים השתפר משמעותית, סיימנו את הרבעון עם קופת מזומנים של 52 מיליון דולר, ומזומנים נטו (מזומנים בניכוי התחייבויות לבנקים) של כ-33 מיליון דולר, שיאפשרו לחברה גמישות במימוש הזדמנויות צמיחה בעתיד".

הרחבת פתרון המיתוג הדיגיטלי

גרסטל הוסיף: "מינוף יכולות ופתרונות חדשים בפעילויות החיפוש, פנייה לספקי מדיה חדשים, הגדלת מספר החפשנים הייחודיים בבינג של מיקרוסופט וייעול המוניטיזציה מתנועה זו - שיפרה את הרווחיות ותזרים המזומנים של פריון.

"בנוגע לפעילות הפרסום של אנדרטון, אנו ממשיכים להרחיב ולהוסיף יכולות טכנולוגיות לפתרון המיתוג הדיגיטלי המסונכרן שלנו. לקוחותינו מכירים בחיוניות פתרון זה למימוש מטרותיהם האסטרטגיות בכל פלטפורמות וערוצי הפרסום. אנו מציעים כלים יעילים מבוססי בינה מלאכותית וניהול תהליכי עבודה המאפשרים להם לממש את מטרותיהם. מאמצי הפיתוח שלנו להרחבת פתרון המיתוג הדיגיטלי המסונכרן מתקדמים כמתוכנן, ואנו צופים להשיק מוצר חדש וכולל במחצית הראשונה של 2020".  

ההכנסות צמחו ב-15% ל-65.8 מיליון דולר

הכנסותיה של פריון ברבעון השלישי צמחו ב-15% לעומת הרבעון המקביל ל-65.8 מיליון דולר, בעיקר הודות לצמיחה של 43% בפעילויות החיפוש, שנהנו מהוספת ספקי מדיה חדשים, הכנסות גבוהות יותר פר חשיפה וגידול במספר החפשנים.

ההכנסות מפעילות הפרסום ירדו ב-18% בשל המשך המעבר ממכירת פורמטים לפתרונות כוללים. למרות ירידה זו, גדל שיעור הרווח הגולמי של פעילות הפרסום לעומת הרבעון המקביל, כתוצאה מהחלטת החברה להעדיף עסקאות בעלות שיעור רווחיות גבוה יותר גם במחיר של פגיעה בהכנסות בטווח הקצר.   

עלויות רכש לקוחות ומדיה ברבעון השלישי הסתכמו ב-34.2 מיליון דולר, כ-52% מסך ההכנסות, בהשוואה ל-28.8 מיליון דולר, או 50% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל.

הרווח הנקי גדל ב-32%

הרווח הנקי גדל ב-32% לעומת הרבעון המקביל ל-2.9 מיליון דולר. ואילו הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-16% והסתכם ב-5 מיליון דולר, כ-8% מסך ההכנסות. ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי גדל ב-13% לעומת הרבעון המקביל ל-7.6 מיליון דולר, כ-12% מההכנסות. בשורה התחתונה, גדל הרווח למניה ב-38% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-11 סנט. ואילו הרווח למניה על בסיס Non-GAAP גדל ב-13% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-18 סנט.

התזרים הרבעוני: 11.1 מיליון דולר

תזרים המזומנים התפעולי של פריון ברבעון השלישי הגיע ל-11.1 מיליון דולר, וקופת המזומנים והפיקדונות לטווח קצר של החברה הסתכמה בסוף ספטמבר ב-52 מיליון דולר.  חוב החברה ירד בסוף ספטמבר ל-18.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-40.5 מיליון דולר בתחילת השנה. כך שקופת המזומנים נטו (מזומנים בניכוי התחייבויות לבנקים) גדלה מ-2.7 מיליון דולר בתחילת השנה ל-33.3 מיליון דולר בסוף הרבעון השלישי.

בנוגע להמשך השנה, הנהלת החברה צופה לסיים את 2019 בטווח העליון או  מעל לתחזית ה-EBITDA המתואם שמסרה ברבעון הקודם, העומדת על 25-27 מיליון דולר.

x