מניית אפקון >> תתכנן ותבנה את הקמפוס החדש של חברת מובילאיי טכנולוגיות בהיקף של כ-950 מיליון שקל

לקרנות המשקיעות במנית אופקון לחץ כאן 

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/12/2019

לקרנות המשקיעות במנית אופקון לחץ כאן 

 

אפקון החזקות מדווחות כי חברת הבת - אפקון בניה - התקשרה היום בהסכם עם חברת מובילאיי להשלמת תכנון ולהקמת הקמפוס העולמי החדש של מובילאיי בהר החוצבים בירושלים. היקף הפרויקט עומד על כ- 950 מיליון ש"ח, ובנוסף לתכנון והקמת המבנה.

הקמפוס מהווה קומפלקס מבנים הכוללים את משרדי מובילאיי, מעבדות המו"פ, ואת כלל השירותים הנדרשים לתמיכה במנהלי, מהנדסי ועובדי החברה. את הפרויקט תכנן האדריכל פרופ' משה צור. חברת ווקסמן גוברין גבע ליוותה את הליך התכנון, הרישוי והחפירה כחברת הפיקוח והניהול. שטח המבנים יעמוד על כ- 135 אלף מ"ר, כאשר מועד האכלוס הסופי צפוי ברבעון האחרון של שנת 2022.
 
ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות: "אפקון שמחה וגאה לתכנן ולבנות את הקמפוס העולמי החדיש של חברת מובילאיי. הבחירה באפקון מהווה הבעת אמון חוזר שרוכשים לה הלקוחות, משקפת את מיצובה של אפקון כחברת תשתית מהגדולות ומהמובילות במשק, והיא תביא לידי ביטוי פעם נוספת את יכולותיה המקצועיות לתכנן ולהקים פרוייקטים מורכבים בלוחות זמנים, באיכות ובתקציב עליהם התחייבה כלפי לקוחותיה".
 
מחברת מובילאיי נמסר: "הקמפוס המתוכנן יהווה את מרכז הפיתוח העולמי של החברה בירושלים, והוא מתוכנן לאכלס 2,700 עובדים, ואף יותר ככל החברה תידרש לכך. השלמת הפרוייקט תאפשר לחברה לתת לעובדיה תנאים שעומדים בקנה אחד עם החברות המובילות בשוק בדרך להגשמת חזון הרכב האוטונומי".
x