עו"ד אמיר הלמר מונה למנהל מחלקת הביקורת החדשה ברשות ניירות ערך

מנכ"ל רשות ניירות ערך, עודד שפירר: "בשבועות האחרונים ביצענו מספר שינויים ארגוניים, במטרה לתמוך בקידום התוכנית האסטרטגית של הרשות בשנים הבאות

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/12/2019

רשות ניירות ערך הודיעה היום (ג') על מינויו של עו"ד אמיר הלמר לתפקיד מנהל מחלקת הביקורת, שהוקמה כחלק מתהליך השינוי הארגוני עליו הוכרז לפני כשבועיים. מחלקת הביקורת הינה מחלקה חדשה ברשות ניירות ערך, המאגדת בתוכה את יחידות הביקורת הקיימות במחלקות הפיקוח השונות - תאגידים, השקעות ופיקוח על הבורסה וזירות הסוחר. המחלקה הוקמה על מנת לתת מענה לאתגרי הפיקוח העומדים בפני הרשות ותעסוק בביצוע ביקורות אצל הגופים המפוקחים השונים, בהלימה ליעדי הרשות והאסטרטגיה שגובשה.
 
עו"ד הלמר (50) הצטרף למחלקת תאגידים ברשות ניירות ערך בשנת 2005 ומילא מגוון תפקידים מקצועיים וניהוליים. בשבע השנים האחרונות כיהן כמשנה למנהלת מחלקת תאגידים ברשות ניירות ערך והיה שותף לניהול המחלקה על היבטיה השונים, לרבות גיבוש האסטרטגיה ומדיניות הפיקוח של המחלקה.
 
במקביל כיהן עו"ד הלמר כיועמ"ש המחלקה ומנהל המערך המשפטי שלה. מערך זה מטפל במכלול ההיבטים המשפטים הכרוכים בעבודת המחלקה לרבות טיפול בפניות מקדמיות, גיבוש ופרסום של עמדות סגל בנושאים משפטיים, הגשת עמדות לבית המשפט וטיפול בתהליכי חקיקה רבים לרבות תיקוני חוק ניירות ערך וחוק החברות.
 
מנכ"ל רשות ניירות ערך, עודד שפירר, אמר היום: "בשבועות האחרונים ביצענו מספר שינויים ארגוניים, במטרה לתמוך בקידום התוכנית האסטרטגית של הרשות בשנים הבאות. בהתאם לבחינה שביצענו, החלטנו לאחד את יחידות הביקורת במחלקות השונות למחלקת ביקורת אחת. הביקורת היא משאב ארגוני חיוני הנדרש בהסתכלות רחבה ברמה הארגונית. לאמיר הלמר ראייה מערכתית ועסקית רחבה והבנה מעמיקה של שוק ההון, הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה ובעל ניסיון עשיר בכל ההיבטים של הרגולציה התאגידית. אני בטוח, כי ניסיונו הרב ויכולות הניהול שלו יובילו את המחלקה החדשה להטמעת יעדיה של הרשות ולפיתוח נורמות ותרבות ציות בקרב גופים מפוקחים ושחקני שוק ההון, לצורך שמירה על האינטרס ארוך הטווח של המשקיעים בשוק ההון."
x