מניית מגדל >> החברה משיקה שלושה מסלולים לביטוח רכב במסגרת מודל "מגדל Match"‏

לקרנות המשקיעות במגדל לחץ כאן 

 

 

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/12/2019

לקרנות המשקיעות במגדל לחץ כאן 

 

מגדל חברה לביטוח משיקה בימים אלה שלושה מסלולים  לביטוח הרכב במסגרת  מודל "מגדל Match" - ביטוח בהתאמה אישית אשר משווק על ידי סוכני החברה בלבד.

המסלול הראשון הינו מסלול מגדל MATCH אונליין - "ביטוח רכב אונליין בהתאמה אישית", המבוסס על בינה מלאכותית. במסגרת מסלול זה, יוכל הלקוח להתאים לעצמו את הביטוח לפי צרכיו והפרמטרים המותאמים לו אישית. כמו כן, הוא יוכל לבחור גם את סוג הביטוח: מקיף, חובה + מקיף, חובה + צד ג'. 
התהליך החדשני מתבסס על מודל AI מתקדם הכולל נתוני Big Data של כל הפוליסות שהופקו בחברה מאז שנת 2010 ולכן מאפשר מתן הצעה לביטוח על בסיס שתי שאלות בלבד. 
מסלול זה פותח כחלק משאיפת החברה להציע ללקוח הליך דיגיטלי מלא ובכך לשפר את חווית הלקוח. החברה תציע הנחה מיוחדת למבוטחים אשר ירכשו את ביטוח הרכב שלהם אונליין, ובמסגרת התהליך יבחר הלקוח את סוכן הביטוח שילווה אותו במשך תקופת הביטוח. בנוסף לתהליך באתר החברה, הקימה החברה מאות קישורים ייעודיים לסוכניה, אשר ישווקו את ביטוח הרכב באתר שלהם ובפלטפורמות הדיגיטליות של הסוכנויות. 
המסלול השני הינו מגדל MATCH 10,000, "נוסעים מעט משלמים פחות". מבוטחים שנוסעים עד 10,000 ק"מ בשנה יוכלו לבחור במסלול זה ובכך להפחית את עלות הביטוח. בתום השנה, ייבדקו ויאומתו הנתונים אותם מוסר המבוטח עם ההרשמה לשרות בכדי לוודא שעמד בתנאי המסלול וזכאי להנחה. 
המסלול השלישי הינו מגדל MATCH "פרמיה מוזלת השתתפות עצמית מוגדלת". מדובר בתעריף חדש ואטרקטיבי במיוחד, הכולל הנחה משמעותית לביטוח מקיף לרכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון, הנחה משמעותית לביטוח חובה וכן השתתפות עצמית מוגדלת של 3,500 ₪ במוסך הסדר ועד 5,000 ₪ במוסך אחר .
לדברי ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות, "שלושת המסלולים החדשים שמציעה מגדל הינם יריית הפתיחה למגוון מוצרים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח שנציע במסגרת מגדל Match, אשר הושק לאחרונה. מדובר במוצרים  חדשניים שפותחו  על-מנת להתאים ללקוח באופן אופטימלי את המוצר והמחיר. השילוב של טכנולוגיות חדשניות עם שירות אישי הניתן על ידי סוכני הביטוח של החברה יאפשר לנו לשפר משמעותית את הצעת הערך ללקוחותינו". 
 

 

 

x