ד"ר משה ברקת, בכירי מארש העולמית ובכירי ענף הביטוח בישראל באירוע ציון 20 שנות פעילות של מארש ישראל שהתקיים בסוף השבוע

לא פחות מ-30 בכירי MARSH העולמית, ברוקר הביטוח הגדול ביותר בעולם כבר 4 שנים ברציפות, הגיעו לישראל לחגוג עם אנשי מארש ישראל

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/12/2019

מארש ישראל, נציגת מארש העולמית, ברוקר הביטוח הגדול בעולם הפועל בלמעלה מ- 130 מדינות, מעסיק כ- 75,000 עובדים ב-560 משרדים ובעל הכנסות שנתיות של כ-17 מיליארד דולר, ציינה בערב שמח במיוחד 20 שנות פעילות, באירוע שהתקיים בתל אביב בהשתתפות כמאתיים מוזמנים מעולמות הביטוח והעסקים של ישראל.

מנכ"לית מארש ישראל נעמי גיסר ארחה באירוע משלחת של כ-30 אנשי מארש העולמית, בראשם מנכ"ל מארש אירופה, זיגמונד פריג ו-לוקאס הרמנס, מנכ"ל מרכז ודרום מזרח אירופה במארש. יחד עם פריג והרמנס  הגיעו מרבית מנכ"לי מארש מכל מדינות אירופה. לחוגגים הצטרף משה ברקת, המפקח על הביטוח ועוד רבים מבכירי חברות הביטוח בישראל והחברות הגדולות במשק. 

ד"ר משה ברקת אמר באירוע כי "מארש היא חברת אמת של ישראל. אני מודה לכם על התמיכה המתמשכת בעולם הביטוח והעסקים הישראלי, המחויבות לא מובנת מאליה. אנחנו נערכים להפוך את ישראל למעצמת סייבר בעולמות הביטוח ומובילה בניתוחי ביג דאטה. אנחנו הולכים להוביל את הזירה. אתמול נפגשתי עם רוכשי הפניקס ואני שמח על ההתעניינות העולמית בשוק הביטוח הישראלי. אני בטוח שההתעניינות הזו רק תלך ותתעצם".

מנכ"לית מארש ישראל, נעמי גיסר אמרה כי "הגעת בכירי מארש היא הבעת אמון של החברה בשוק הישראלי, חיזוק מחויבות החברה העולמית למארש ישראל והמשך תמיכה באטרקטיביות הפתרונות שאנו מציעים, תוך הסתכלות לפתרונות חדשים שנציע בעתיד הקרוב".

מי שהקפיצה את כולם, ובמיוחד את האירופאים המעונבים היא שירי מימון, בהופעה אלקטרונית פרועה במיוחד.

מארש, כברוקר בינלאומי מציעה פתרונות במגוון תחומי ביטוח, לרבות ביטוחי רכוש וחבויות, קבלנים, אחריות מקצועית, דירקטורים, סיכוני סייבר, חבות מוצר, ניסויים קליניים, סיכוני אשראי, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל, חטיפה וכופר וכן מגוון פתרונות שאינם נגישים בשוק הביטוח המקומי.

 

 

x