מניית ישראמקו >> פרסום דוח עתודות ונתוני תזרים מהוון מעודכן ממאגר תמר

השותפות מדווחת כי היקף עתודות הגז המוכחות והצפויות (2P) במאגר תמר עומד נכון ל-30.9.2019 על כ-307 BCM

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/12/2019

לקרנות המשקיעות בישראמקו לחץ כאן 

 
ישראמקו פרסמה לפני זמן קצר את  דוח העתודות ונתוני תזרים מהוון מעודכן ממאגר תמר, אשר נערך על ידי מעריך עתודות חיצוני(NSAI)   , המשקף ערך נוכחי של כ- 1.7 מיליארד דולר (לפי שיעור היוון של 10%) לחלקה של השותפות במאגר בניכוי תמלוגים.
 
השותפות מדווחת כי היקף עתודות הגז המוכחות והצפויות (2P) במאגר תמר עומד נכון ל-30.9.2019 על כ-307 BCM  וזאת לאחר הפקה של כ- 7.7 BCM בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2019.
 
 
 
בנוסף, השותפות עדכנה את נתוני התזרים המהוון, להלן עיקרי השינויים:  
 
1. עדכון תחזית כמות המכירות הנובעת משקלול עדכון תחזית המכירות בשוק הגז הטבעי בישראל ועדכון תחזית המכירות בגין מימוש הסכם הייצוא למצריים - בחישוב התזרים המהוון הונחו מכירות מייצוא גז לשווקים המקומיים במצרים ובירדן בהיקף מצרפי כולל של כ- 44 BCM עד לשנת 2040.
 
2. שינוי במחיר המכירה הממוצע הנובע ממספר סיבות:  
 
  • עדכון תחזית שיעור התאמת המחיר בהסכם חברת החשמל - במסגרת התזרים המהוון הונח כי תבוצע התאמת מחיר בשיעור של 25% בהסכם עם חברת חשמל במועד ההתאמה הראשון (1.7.2021).
  • עדכון תחזיות המחירים ללקוחות עתידיים בשוק המקומי ולייצוא
  • עדכון תחזיות מדדים אליהם מוצמדים מחירי המכירה, בפרט תעריף ייצור החשמל, מדד המחירים לצרכן האמריקאי ומחיר חבית מסוג ברנט
 
3.  עדכון תחזית ההוצאות ההוניות של המיזם הנובע בעיקר מתוכנית הפיתוח העתידית של שדה תמר, לרבות שינויים במועדי קידוח בארות עתידיות ועלויות הוניות ותפעוליות בגין עסקת הייצוא למצרים.
 
         
x