יהודי אירופה נושמים לרווחה >> ראש מפלגת הלייבור בבריטניה, ג`רמי קורבין נחל תבוסה פוליטית

יו"ר איגוד הארגונים היהודיים באירופה, הרב מנחם מרגולין: "אנחת הרווחה של יהודי אירופה מתבוסת קורבין אינה עניין של ימין או שמאל - אלא בבחירה בין מה שנכון למה שלא נכון"

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/12/2019

תבוסתו הפוליטית של ראש מפלגת הלייבור בבריטניה, ג'רמי קורבין, בבחירות שהתקיימו אמש הניבה אנחת רווחה גדולה בקרב יהודי אירופה. אבל יו"ר איגוד הארגונים היהודיים באירופה, הרב מנחם מרגולין, מבהיר כי
"אנחת הרווחה הזאת אינה משקפת תמיכה במפלגה כזאת או אחרת. לא מדובר עניין של ימין או שמאל - אלא בבחירה בין מה שנכון למה שלא נכון" אמר הרב מרגולין והדגיש, כי קורבין טען להנהיג את השמאל,
אך בכל מה שקשור לאנטישמיות - הוא כרת קואליציה עם הגרועים שבפשיסטים והיווה נבדך מרכזי בקואליציה האדומה-ירוקה שהמכנה המשותף היחיד בין מרכיביה - הוא שנאת יהודים ושנאת ישראל".
איגוד הארגונים היהודיים באירופה מצטרף לדעתו של הרב הראשי לאנגליה שקבע, כי מר קורבין פשוט לא כשיר לכהן כמנהיג פוליטי בעידן הנוכחי ומציין בסיפוק את העובדה שגם הרוב המכריע של הציבור הבריטי חשב כך.
"מדובר בשונא ישראל מובהק שכשל בכל פעם מחדש כשניתנה לו הזדמנות להתנער מהאנטישמיות הפושה באירופה ובאנגליה בכלל ובמפלגתו – בפרט" מציין יו"ר ה- EJA, הרב מנחם מרגולין.
 
x