רשות שוק ההון >>תיקון הוראות החוזר המאוחד לעניין דיווחים לממונה

עודכן תאריך הדיווח של הדיווחים הרבעוניים ברמת הנכס הבודד ושונו סעיפי הדיווח על תעודות סל

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/12/2019

עיקרי דבריה של יבתוקף סמכותי לפי הוראות סעיף 42 לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (ביטוח), התשמ"א-1981 וסעיף 40 לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל), התשס"ה-2005, להלן הוראותיי:
 
1. כללי
 
הוראות חוזר זה נועדו לעדכן את הוראות פרק 3 בחלק 4 של שער 5 בחוזר המאוחד שכותרתו "דיווח לממונה על שוק ההון" (להלן – פרק הדיווח לממונה) במטרה לשפר ולעדכן את תכנם של הדיווחים ובמטרה להוסיף דרישת דיווח שנתי של רואה חשבון מבקר (LFR) אודות משטר סולבנסי (LFR סולבנסי). 
בין היתר בוצעו השינויים הבאים בפרק הדיווח לממונה: עודכן תאריך הדיווח של הדיווחים הרבעוניים ברמת הנכס הבודד; שונו סעיפי הדיווח על תעודות סל על מנת להתאימם לתיקון 28 לחוק השקעות משותפות בנאמנות התשנ"ד-1994; שונה שם הכותרת של סעיף 9 בנספח א' בקבצי הדיווח של דוח חודשי של קופת גמל, קרן פנסיה וקרן פנסיה ותיקה על מנת להתאים את הכותרת למהות הסעיפים המרכיבים אותה; בוצע תיקון בקבצי הדיווח בהתאם לשינוי אופן החישוב של שיעור הוצאות ישירות מתוך יתרת נכסים ממוצעת ; הוטמעו הוראות חוזרי גופים מוסדיים נוספים  אשר נכנסו לתוקף מאז פרסום המהדורה האחרונה של פרק זה.
 
2. תיקון החוזר המאוחד
א. בפרק 3 שבחלק 4 לשער 5 בחוזר המאוחד ("דיווח לממונה על שוק ההון"), יחולו התיקונים שבנספח א' לחוזר זה. 
ב. בנספחים לפרק 3 שבחלק 4 לשער 5 בחוזר המאוחד ("דיווח לממונה על שוק ההון"), יחולו התיקונים שבנספח ב' לחוזר זה.
 
3. תחולה
הוראות חוזר זה יחולו על כל הגופים המוסדיים.
 
4. תחילה
א. תחילתו של חוזר זה ביום פרסומו.
ב. על האף האמור בסעיף קטן (א), סעיף 2ט1 בנספח לחלק ג' – רשימת נכסים ברמת הנכס הבודד שבנספח 5.4.3.2, יחול החל מהדיווחים המוגשים בגין הרבעון הראשון לשנת 2020.
 ואמרה שהיכן שישנו ביקוש – היא אמרה – עלינו להקדים את זמנו.  כך נשתדל לעשות גם אנחנו ברשות ניירות ערך.

 

x