מניית כלל ביטוח ופיננסים >> השלימה השבוע מהלך נוסף של החלפת אגרות חוב

לקרנות המשקיעות בכלל ביטוח לחץ כאן 

 

 
יורם נוה מנכל כלליורם נוה מנכל כלל
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/12/2019

לקרנות המשקיעות בכלל ביטוח לחץ כאן 

קבוצת כלל החזקות ביטוח ופיננסים סיימה אמש, החלפה מוצלחת מאוד של אגרות חוב בסך של כ-750 מיליון שקל, שמועד הפירעון המוקדם שלהן באוגוסט 2021, לאגרות חוב שמועד הפירעון המוקדם שלהן הינו בעוד כ- 10 שנים במרס 2030.
 
הריבית של הסדרה הקודמת עמדה על 3.75% צמוד למדד, לעומת הריבית של הסדרה החדשה אשר נקבעה על 2.64% נומינלי. כ - 90% מבעלי אגרות החוב נענו להצעה.
 
הנפקה זו, מצטרפת למהלכים קודמים מוצלחים נוספים שערכה הקבוצה בחודשים האחרונים, לצורך חיזוק ההון העצמי שלה.
 
בחודש ספטמבר 2019, גייסה כלל ביטוח הון משני בסך 830 מיליון ₪, בריבית של 2.64% נומינלי בלבד. החודש, גייסה כלל החזקות 650 מיליון ₪, הון עצמי במחיר של 53.87 ₪ למניה, שהיה גבוה ממחיר המניה בבורסה באותו יום.
 
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, ציין: ״זהו שלב שלישי ומוצלח, המצטרף לפעולות הוניות משמעותיות שנערכו בחודשים האחרונים שמטרתן לחזק את ההון של החברה ולאפשר גמישות לניצול הזדמנויות עסקיות נוספות, בתחומי הביטוח והפיננסים, ככל שיהיו. החלפת אגרות החוב, כאמור, צפויה לחסוך לחברה עשרות מיליוני שקלים, בהוצאות המימון בשנים הקרובות. אנו רואים בהסכמה של כ-90% מבעלי אגרות החוב להאריך את מועד פירעון האג"ח עד לתקופה של 10 שנים נוספות, הבעת אמון משמעותית נוספת של שוק ההון בכלל ביטוח ופיננסים".
 
 
x