WeWork משיקה שני מתחמי משרדים חדשים בתל אביב – WeWork הזרם ו-WeWork אבן גבירול

חברתWeWork מכפילה את נפח הפעילות שלה עם שני מתחמים חדשים בתל אביב והגדלת הסניף הקיים בהרצליה פיתוח

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/09/2016

WeWork, הפלטפורמה הגדולה בעולם עבור יוצרים, מכריזה על הכפלת נפח הפעילות שלה בתל אביב על ידי פתיחת שני מתחמי משרדים חדשים: WeWork אבן גבירול, ו- WeWork הזרם. כמו כן, יוכפל המתחם הקיים בהרצליה פיתוח. 

WeWork אבן גבירול ו- WeWorkהזרם צפויים להיפתח לקראת סוף שנת 2016, ויהיו למתחמים החמישי והשישי בהתאמה שתפתח החברה האמריקאית בארץ מאז כניסתה לשוק הישראלי לפני כשנתיים. WeWork הרצליה פיתוח, המתחם השני שנפתח בישראל מתרחב אף הוא עקב הביקוש הרב. 

כ- 1,900 חברים מרכיבים את קהילת WeWork ישראל, מספר הצפוי לגדול משמעותית בעקבות פתיחת שני המתחמים החדשים ברחוב אבן גבירול וברחוב הזרם, וכן הרחבת המתחם הקיים בהרצליה לקראת סוף 2016. 

WeWork אבן גבירול, הממוקם ברחוב אבן גבירול 30, מכיל סביבת עבודה ייחודית ומעוצבת, ובה 644 שולחנות עבודה בחללים בגדלים שונים הכוללים -13 חדרי ישיבות, 3 מטבחים, ומשרדים פרטיים. כמו כן, במתחם זה יוקם מתחם העבודה המשותף הגדול בישראל המכיל 96 שולחנות במרחב אחד פתוח.  

WeWork הרצליה, הממוקם ברחוב אריה שנקר 1 בהרצליה פיתוח, הוסיף קומה וחצי למתחם הקיים באותו הבניין, המכיל 470 שולחנות עבור חברי הקהילה בהרצליה שצפויה להגיע ל- 1,000 חברים. המתווספים לשתי הקומות הקיימות ובהן 450 שולחנות.

WeWork הזרם, הממוקם ברחוב הזרם 10, מכיל 836 שולחנות עבודה, בהם 70 שולחנות במרחבים משותפים בגדלים שונים, 15 חדרי ישיבות, 4 מטבחים, גינה, וגג.

ההחלטה לפתוח את שני המתחמים WeWork אבן גבירול, ו- WeWork הזרם, במיקומים ראשיים בתל אביב, נבעה מההשקות המוצלחות של שני המתחמים הקיימים בעיר. חברי קהילת WeWork הנמצאים בתל אביב מונים כ- 1,000 יזמים המייצרים שיתופי פעולה וקשרי עבודה בינם לבין עצמם, הודות לאפשרות לנוע בחופשיות בין כל המתחמים והיכולת ליהנות מההטבות והמתקנים שהם מציעים ללא תשלום נוסף. את המתחם בהרצליה הוחלט להרחיב בעקבות הביקוש הרב והדרישה למתחמי משרדים נוספים. 

כ- 10,000 חברות רשומות הן יושבות קבע במתחמיWeWork  ברחבי העולם. בישראל חברי הקהילה מונים חברות דוגמת: פועלים הייטק, מכון ראות, Tyco, התעשייה האווירית IAI-Elta, Luzzatto, BaseCamp- Home land security innovation center, BGU- innovation labs, לאומיטק, Uber ועוד חברות נוספות. WeWork שמה לה למשימה לבנות שיתופי פעולה פוריים בין חברי הקהילה שלה באופן מקומי וגלובלי.

את שני מתחמי WeWork החדשים יהיה ניתן למצוא במיקומים הבאים:

  • WeWork הזרם- רחוב הזרם 10, תל אביב
  • WeWork אבן גבירול- רחוב אבן גבירול 30, תל אביב 

את מתחמי WeWork ישראל ניתן למצוא במיקומים הבאים:

  • WeWork  דובנוב- רחוב דובנוב 7, תל אביב

  • WeWork שרונה- רחוב אלוף קלמן מגן 3, תל אביב

  • WeWork הרצליה- רחוב אריה שנקר 1, הרצליה
  • WeWork באר שבע- רחוב האנרגיה 77, פארק תעשייה גב ים, באר שבע

המיקומים החדשים בישראל נפתחים בד בבד עם ההתרחבות הגלובלית של החברה. בשנת 2016 החברה נפתחו לראשונה מתחמים במונטריאול, מקסיקו סיטי, ברלין, שנגחאי וסיאול. בשנת 2017 צפוי להיפתח מתחם נוסף בפריז.

בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל: החברה מכפילה את פעילותה בישראל, דבר המהווה עדות לצורך הגובר במתחמי משרדים בכל הארץ. בהמשך להקמת מתחם המשרדים בבאר שבע, אנו שמחים להרחיב את נפח הפעילות של המתחם הקיים בהרצליה,WeWork  אבן גבירול, מצטרף למתחם דובנוב ומתחם שרונה, הממוקמים בליבה הפועם של העיר וצפויים לשרת יחד למעלה מ 1,500 חברי קהילה. הקרבה הפיזית מאפשרת לחברי הקהילה לנוע בחופשיות בין מיקום אחד לשני וליהנות מההטבות הייחודית שמציע כל מתחם. קירבה זו מתבטאת גם ביכולת החברים לייצר שיתופי פעולה עסקיים והפרייה הדדית.  בנוסף, אני שמח להודיע על הקמת מתחם WeWork ברחוב הזרם בדרום תל אביב, כמו כן, מתחם העבודה הראשון בירושלים עתיד להיפתח במהלך שנת 2017 בבניין המשביר הישן.

אודות WeWork

WeWork נוסדה בשנת 2010 על ידי אדם נוימן ומיגל מקלוי, מעניקה ליזמים, עצמאיים, סטארט-אפים, חברות קטנות ואף חטיבות של תאגידים גדולים, את האפשרות לחבר ביניהם במתחמי עבודה יוצאי דופן. משרדי WeWork מאובזרים ומצוידים בכל התשתיות והשירותים הנדרשים, המעניקים לחבריה סביבת עבודה נוחה ומפנקת, בה הם יכולים ליהנות משירותי הדפסה, חדרי ישיבות ושיחות ועידה, אינטרנט מהיר, חדרי מנוחה, מטבחים מאובזרים, תאי טלפון פרטיים, קפה ובירה באופן חופשי, כדי להעניק מרחב עבודה יעיל הכולל את כל השירותים הנדרשים. בנוסף לחברות במתחם הפיזי, WeWork מספקת גם גישה לחברות דיגיטלית-  באמצעות גישה לאפליקציית רשת פנימית ובה מעל 60,000 חברי קהילה מסביב בעולם, כמו כן, גישה חופשית לכל אחד ממתחמי   WeWork ברחבי העולם על פי דרישה.

בכל אחד ממתחמי WeWork גדושים במנהלי קהילות העובדים באופן ישיר עם חברי הקהילה במטרה להבין את צרכי העסקים שלהם, המכשולים שעומדים בפניהם, תכניות והצמיחה שלהם. מנהלי הקהילה מסייעים בחיבורים בין חברי קהילה וביצירת שיתופי פעולה. אירועים שבועיים ופעילויות מיוחדות מאורגנות כדי לקדם היכרות בין חברים והשראה הדדית בכדי לחזק את הקהילה.

כיום ניתן למצוא את WeWork ב-83 מתחמים בערים מרכזיות בארה"ב, ישראל, הולנד ובריטניה. שרונה ובאר שבע הם המתחמים השלישי והרביעי שנפתחו בישראל בהתאמה, לאחר פתיחת המתחם הראשון בדובנוב בשנת 2014, והמתחם השני בהרצליה בינואר 2015. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x