בריינסוויי קבלה הזמנה ראשונה לרכישת מערכת Deep TMS משולבת לטיפול בדיכאון וכאב כרוני מקליניקה בשוויץ

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/11/2016

בריינסוויי, חברה מובילה המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך לטיפול בהפרעות מוחיות הודיעה היום כי מערכת Deep TMS משולבת של החברה הוזמנה לראשונה לקליניקה בשוויץ לצורך שימוש לטיפולי דיכאון וכאב כרוני, זאת בהתאם לאישור CE שניתן לשימוש במערכות להתוויות המאושרות על פיו. 

בריינסוויי מצליחה לחדור ליותר ויותר קליניקות ובתי חולים ומקדמת מכירות נוספות של מערכת ה- Deep TMS לרשתות קליניקות ובתי חולים בארה"ב, אירופה ואמריקה הלטינית. פעילות השיווק של החברה נעשית במישרין והן על ידי מפיצים במספר טריטוריות מוגדרות. המערכת המשולבת מבדלת את החברה מהחברות המתחרות בכך שמעניקה אפשרות לטיפול באינדיקציות נוספות מעבר לדיכאון מג'ורי. 

ד"ר דוד זכות, יו"ר ומנכ"ל בריינסוויי מסר: "כיום יש לנו 12 אינדיקציות שקבלו אישור CE והזמנה זו מהווה הבעת אמון במערכת ה- Deep TMSשל החברה ופותחת בפנינו הזדמנות לחדירה גם לשוק הגרמני והאוסטרי. בריינסוויי ממשיכה לחזק מעמדה בתחום הטיפול בהפרעות מוחיות בהתאם לחזונה להפוך לחברה מובילה, תוך השקעת מאמצי שיווק לקליניקות ובתי חולים מובילים אשר ימשיכו להניב פירות ברבעונים הבאים."

לפני כשבועיים הודיעה בריינסוויי כי קיבלה הזמנה לרכישת מערכת Deep TMS של החברה לטיפול בהפרעות פסיכיאטריות מבית החולים Johns Hopkins, הנחשב לאחד המרכזים הרפואיים הטובים בעולם. החברה רואה חשיבות גדולה באישור ההזמנה מבית החולים Johns Hopkins, שבחר במערכת החברה אחרי בחינת אופציות מתחרות. 

אודות בריינסוויי

בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי CE ו-FDA ושיפוי רפואי אצל כ-85% מאוכלוסיית ארה"ב. עיקר מאמצי החברה בימים אלה הינם למסחור והעמקת החדירה לשוק האמריקאי לטיפול בדיכאון עמוק. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x