מיי סייז מודיעה על חידושים טכנולוגיים >> אפליקציית BoxSizeID ושדרוג SizeUp שיוצגו בכנס השנתי Web Summit בליסבון

 

 
רונן לוזון. צילום אילן בשוררונן לוזון. צילום אילן בשור
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/11/2016

חברת (TASE: MYSZ NASDAQ: MYSZ) MySize, המפתחת טכנולוגית מדידה ייחודית לסמארטפונים הודיעה היום כי במסגרת השתתפותה בכנס Web Summit Annual Global Conference, החברה מתכוונת להדגים לראשונה את הפיתוחים והשדרוגים הטכנולוגיים, כדלקמן:

אפליקציית BoxSizeID הינה אפליקציה אינטואיטיבית למדידת חבילות המאפשרת ללקוח למדוד בקלות ובמהירות את גודל החבילה ולחשב את עלות השילוח המדויקת. BoxSizeID מספקת גם לחברות השילוח נתונים לוגיסטיים מדויקים על מנת לנהל בצורה טובה יותר את תהליך העברת החבילות עוד לפני שהחבילות הגיעו למרכזי ההפצה שלהן.  MySizeמבצעת בימים אלה פיילוט להטמעת BoxSizeID עם חברת כץ משלוחים. כץ משלוחים הינה חברת השילוח השנייה בגודלה בישראל. לחברה למעלה מ-500 עובדים והיא מעבירה למעלה מ-5 מיליון חבילות בשנה.

לפי נתונים מהתעשייה, היקף החבילות המועברות מדי יום של שתי החברות הגדולות בעולם בתחום השילוח הינו 30 מיליון חבילות ליום בשנת 2015. כיום, שוק השילוח מוערך בכ-232 מיליארד דולר וצפוי לגדול בכ-4% בשנה במהלך השנים הקרובות.

שדרוג משמעותי לאפליקציית המדידה 'עשה זאת בעצמך' ((DIY SizeUp. בעוד הגרסה הקיימת היום של SizeUp מאפשרת למשתמשים למדוד משטחים שטוחים על ידי החלקת המכשיר על המשטח, שדרוג זה יאפשר למשתמשים למדוד אובייקטים כמעט בכל הצורות, הגדלים והחומרים באמצעות העברת מכשיר הסמארטפון באוויר מנקודת ההתחלה לנקודת הסיום. האלגוריתמים אשר בבסיס אפליקציית SizeUp מאפשרים מדידת אובייקטים ב"מדידה באוויר", ברמת דיוק של למעלה מ-90% מתחת ל-2 ס"מ (במדידות של עד כ-1.5 מטר). טכנולוגיית ה"מדידה מהאוויר" החדשה של SizeUp הינה בימים אלה בשלב המבחן האחרון לפני ההשקה המתוכנן ברבעון הראשון של שנת 2017.  לאפליקציית SizeUp יותר מ-136 אלף הורדות בקרב משתמשי  iOS ואנדרואיד.

רונן לוזון, מנכ"ל מיי סייז, מסר: " BoxSizeIDהינו מוצר האפליקציה השני שלנו למדידה המבוסס על פטנט טכנולוגי של החברה. מוצר חדש זה פותח עבור  MySize  שוק חדש המתפתח במהירות. אנו שמחים מאד להדגים את BoxSizeID לציבור ולהראות למשתתפי כנס Web Summit כמה מגוונת הטכנולוגיה מבוססת הפטנטים שלנו וכיצד היא מיושמת ביעילות בשווקים שונים. גם השדרוג של אפליקציית SizeUp מהווה קפיצה משמעותית מבחינת רמת הדיוק הגבוהה של המדידות המתבצעות באמצעות אפליקציות במכשירים סלולריים בסיטואציות יומיומיות. טכנולוגיית ה"מדידה מהאוויר" החדשה של SizeUp יכולה למדוד כמעט כל משטח ובימים אלה הינה בשלב המבחן האחרון לפני ההשקה המתוכננת ברבעון הראשון של שנת 2017."



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x