אחרי הסכם ההשקעה האסטרטגי עם קרן מוסדית מסין >> פלוריסטם מחזקת את מעמדה בשוק הסיני: אושר פטנט מהותי למצבים איסכמיים כמו CLI

הקרנות שמחזיקות במניה 

 

 
זמי אברמן, מנכל פלוריסטםזמי אברמן, מנכל פלוריסטם
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/11/2016

  • אישור הפטנט, שניתן לפלוריסטם על ידי המשרד לקניין רוחני של סין, מקיף את הטיפול במצבים איסכמיים באמצעות תאים מהשלייה

  • לפני כשבועיים הודיעה החברה על קבלת השקעה אסטרטגית של כ-30 מיליון דולר מ-Innovative Medical, קרן סינית מוסדית מובילה המתמקדת במדעי החיים

חברת הביו-רפואה הישראלית פלוריסטם דיווחה היום (ב') על קבלת אישור פטנט מרכזי מהמשרד לקניין רוחני בסין, על טיפול במצבים איסכמיים באמצעות תאים שמקורם בשלייה. פלוריסטם מתכננת להתחיל בקרוב ניסוי מתקדם שלב 3 בטרשת עורקים חמורה בגפיים תחתונות (CLI), מחלה המוגדרת כאיסכמית.

פטנטים מאושרים אחרים של החברה בסין מכסים גם את שיטות הרביית וייצור התאים בטכנולוגיה תלת-ממדית, שימושים רפואיים שונים בתאים מהשלייה ומכשירים שונים לגידול התאים בשיטה התלת-ממדית. 

אישור הפטנט מגיע זמן קצר אחרי הודעה אחרת של פלוריסטם בדבר שיתוף פעולה אסטרטגי בסין. לפני כשבועיים דיווחה החברה על על חתימת הסכם לקבלת השקעה אסטרטגית של כ-30 מיליון דולר מ-Innovative Medical, חברה סינית מובילה המתמקדת במדעי החיים. Innovative Medical היא חלק מקרן הון סיכון מהגדולות בסין בתחום הטכנולוגיה, (ZSVC) Zheshang Venture Capital Co. Ltd. , שנסחרת בבורסה המקומית בסין ומנהלת השקעות הון סיכון בהיקף של כ-4.5 מיליארד דולר. 

זמי אברמן, יו"ר ומנכ"ל פלוריסטם, אמר היום: "אישור הפטנט בסין מחזק את מעמדה של פלוריסטם כחברה בעלת קניין רוחני חזק ומוגן ברמה גלובאלית ובשוק הסיני בפרט. למוצרי ה-PLX שלנו ישנו פטנציאל לתת מענה להזדקנות האוכלוסייה בסין ולצרכים ההולכים וגדלים של תעשיית הבריאות במדינה, שצומחת בקצב מהיר בשנים האחרונות". 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x