נעצר חשוד בהברחת מוצרי צריכה מאילת בשווי עשרות אלפי שקלים תוך שבכוונתו למכרם באזור הדרום ולהרוויח את סכום המע"מ

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/11/2016

לאחרונה עוכב תושב תל שבע בחשד כי נהג לקנות מוצרים באילת בכמות מסחרית ובשווי של עשרות אלפי שקלים, תוך כדי שהוא מנצל את הפטור ממע"מ, ולמכור אותם ברחבי הדרום תוך כדי עשיית רווח מפערי המיסוי.

החשוד במעשים נעצר במחסום ביציאה המערבית של אילת על ידי חוקרי יחידת הסמים של מכס ומע"מ אילת, כאשר רכבו עמוס במוצרי צריכה לתינוקות ומוצרי מכולת בשווי כולל של כ- 30,000 ₪. חקירה ראשונית העלתה כי הוא ביצע רכישות במספר מוקדים בעיר ללא תשלום מע"מ, ואסף בהדרגה סחורה בכמות מסחרית ולאחר מכן ניסה לצאת את העיר ולמכור את הסחורה באזור הדרום ובכך עבר עבירה פלילית. כמו כן, גילו החוקרים כי החשוד אינו רשום כלל ברשות המסים ואינו מדווח על הכנסותיו.

מהמשך חקירתו וחיפוש במסמכיו עולה כי החשוד ביצע מספר רכישות בדרך זו בתקופה האחרונה בערך ראשוני של כ- 50,000 ₪. החשוד הודה כי ביצע רכישות באילת בדרך זו מספר רב של פעמים בעבר ונהג להרוויח את סכום המע"מ לכיסו. הרכב והסחורה נתפסו עד לקבלת החלטה בעניין.

מנהלת מכס ומע"מ אילת, אדית הרוש "בכוונת רשות המסים לנהוג ביד קשה כנגד מבריחי טובין מאזור הסחר החופשי באילת. רשות המסים עומדת על המשמר ימים כלילות בכדי למגר תופעות אלה, וכנגד החשוד יופעלו כל האמצעים הניתנים על פי חוק".


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x