רשמו ביומנים 17-19.11 ועידת המיסים השנתית במלון דן ת"א

 

 
חכ משה גפניחכ משה גפני
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/11/2016

לשכת רואי החשבון בישראל תקיים את מפגש הייסוד של ועידת המיסים השנתית  ערב אישור התקציב הדו שנתי בכנסת. 

בוועידה יידונו נושאים אקטואליים אשר יוצגו יחד עם קובעי המדיניות ומקבלי ההחלטות: הכנסת, משרד האוצר, רשות המיסים ושופטים בכירים .

בין המשתתפים: 

שופט בית המשפט העליון, יורם דנציגר; כבוד השופטת מיכל אגמון גונן בית המשפט המחוזי בתל-אביב

 וכן- ח"כ משה גפני, יו"ר ועדת הכספים כנסת ישראל ,משה אשר מנהל רשות המיסים, ח"כ ניסן סלומיאנסקי יו"ר ועדת חוקה, ח"כ אלי כהן, יו"ר ועדת הרפורמות ח"כ מירב מיכאלי, יו"ר סיעת המחנה ציוני, ח"כ   רחל עזריה, חברת ועדת הכספים,  וח"כ מיקי לוי, סגן שר האוצר לשעבר 

עיקרי הנושאים בכנס:
  • "תקציב המדינה בשורה או קיפאון" 

  • "רפורמות מס חדשות כל שנה האם משדרות יציבות כלכלית "?

  • שיחה בשלושה- יו"ר לשכת רואי החשבון רו"ח יזהר קנה, משה אשר מנהל רשות המיסים, ו רו"ח עו"ד ג'ק בלנגה- יו"ר ועדת המיסים בלשכת רו"ח.

  • סוגיות מיסוי חברות ארנק, חיוב חלוקת דיבידנד, 

  • מיסוי השקעות והשכרות של דירות המגורים

  • רפורמה בניכוי הוצאות לצרכי מס; סוגיות מיוחדות בדיני מיסים לאור רפורמות המס השונות ועוד.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x